op de weegschaal...

He meiden
Ik ben nu zwanger v de 2de en had nog paar kilo wat eraf kon. ;)
eerste periode v zwangerschap voelde ik mij beroerd en ben 3,5 kilo afgevallen. Toen kwam ik op gewicht waar ik mij fijn bij voel. Dus als ik vanaf daar ga rekenen dan ben ik 8 kilo aangekomen.
1ste zwangerschap kwam ik ongeveer 15 kilo aan. Nu hoop ik ook zoites.
Door zware bevalling en keizersnede kon ik niet meteen sporten en had veel last v mijn buikoperatie. Hoop dat bevalling nu anders zal gaan en dat ik snel weer in vorm ben.
We zullen zien
Liefs
Mieka

Ik heb me 2 weken geleden gewogen, er was toen 8 kg bij.. schrok best, maar het is niet erg vanaf week 28 groeit je kindje zo'n 200gram per week dus die kilo's die komen vanzelf! Ben nu 29+5

ik ben nu 28 weken en 1 dag en ben nog maar 3 kilo aangekomen!!
er is ook nog maar een klein buikje te zien! veel (onbekende) mensen zeggen zooo je moet zeker nog lang... nou nee..hahaha

Passen jullie nog wel in jullie zwangerschapsbroeken?

Ik heb al 3 spijkerbroeken aan de kant moeten leggen omdat ze te strak zitten, de de broek die ik nu aan heb gaat ook geen 2 maarden meer mee. Alles begint te knellen in mn onderbuik. Bij mn oudste had ik tijdens mijn verlofweken in een joggingbroek rondgelopen die ik dan overnacht waste en droogde omdat de rest niet meer past en de tijd te kort is om nog nieuwe broeken te kopen.

Ze verkijken zich altijd op de groote van mn kinderen omdat ik heel slank ben. Dan zeggen ze "hmmm waarschijnlijk 6 of krap 7 pond", ze waren allebei 8,5 pond. Zou ik ze eens moeten alarmeren dat er een groot kind aan zit te komen?

@caat, hier ook al 1 broek die niet meer lekker zit.... Jammer, want inderdaad, ik ben niet geneigd om er nog 1 te kopen. Herken het wel van de vorige keer. Maar dat was in de zomer en had ik ook nog een fijne legging om mee af te wisselen. Die is nu veelste koud....

ben nu 31 weken en er zit 9 kg aan,vind nog gaan...was bij de 1ste 18 kg en de 2de 20 kg aangekomen.maar nu gaat wel sneller met de kilos hoor,past mn kleding nog wel,maar heb het liefst jurkjes met legging aan die onder mn buik komt(kan niks verdragen aan mn buik)ook hier denken mensen een kleine baby vanwege een bescheiden buikje,maar zoonlief lag al weer voor op groei tijdens de groeiecho
@Caat:je hoor best veel dat slanke mensen grote kinders krijgen,zie het ook bij mezelf en mn moeder klein en tenger kreeg een 10 ponder(mn zusje)
zelf mn kids 7,5 en 8,5 pond dus ook niet klein

liefs jootje

Terug
Bovenaan