op een aparte manier vertellen?

Hé, eindelijk deze topic gevonden!

Leuke ideeën hebben jullie allemaal zeg!

Daar kan ik wel wat mee. Ik heb gelukkig nog drie weken voordat we het
gaan vertellen. Eerst vond ik dat moeilijk, maar nu geniet ik gewoon
lekker van mijn geheim. Gister vroeg mijn zwangere vriendin, toen we
zaten te praten over mijn andere zwangere vriending en mijn zwangere
schoonzusje: "en jij? Is er bij jou al eens wat in aantocht?" Ik trok
een pruillip en loog: "Nee, bij mij nog niet..." Gevolgd door een
eveneens gelogen, maar wel overtuigend teleurgestelde zucht! Later op
de fiets dacht ik: je moest eens weten! Ik weet wel hoe ik het haar ga
vertellen. Ik stuur haar nog niet geboren Baby (net als die van mijn
andere vriendin) een uitnodigingskaartje voor een verjaardagsfeestje!
Die van mijn baby dan natuurlijk!





Groetjes,



Sandra

 
Hoi allemaal!
Het duurt nog even voordat wij het gaan vertellen, want we weten nog maar net 2 wkn dat het gelukt is , JIPPIE! De eerste voor ons, dus heel spannend. Ook al duurt het nog een week of 6, ik kan me nu al wel verheugen op de dag dat we het grote nieuws zullen gaan vertellen! Bij mijn ouders zal het het 13e kleinkind worden, zuslief heeft nu de 12e in haar buik (28 wkn), broers zijn wel klaar .
Ik heb een jaar of 7 vrij intensief gesport en daar altijd rugnummer 13 gehad, dus we gaan voor mijn ouders een klein t-shirtje maken met rugnr 13. Ik denk dat ze de hint wel gelijk zullen snappen, ze weten dat we graag een kleine willen.
En mijn schoonmoeder viert 4 juni haar verjaardag waarbij die tak van de familie helemaal bij elkaar zal zijn dus dat is meer vliegen in een klap. Daar willen we wel nog wat voor verzinnen, maar die van dat koffertje met 'mag ik komen logeren' vind ik wel erg leuk.

groetjes,
Marjo13
 
Hoi,
Mijn vriend en ik hebben het met sinterklaas verteld. In de vorm van een rijm/gedicht met een klein knuffelbeertje eraan. Mamabeer en babybeer.
Was erg geslaagd!
 
Hi Tryce!

Nou het was inderdaad een groot succes vrijdag!! Toen ze binnen kwamen vond mijn moeder het meteen al heel grappig dat we doeken over de schilderijen hadden gedaan, zodat we zo konden onthullen.
Dus we deden eerst de eerste (gewone) en die vonden ze heel mooi. En toen naar de tweede,  mijn vriend en ik  haalden samen het doek eraf en toen heb ik vooral naar mijn moeder gekeken, omdat ik haar reactie graag wilde zien. Haar ogen werden groot en haar mond viel open en toen kwamen de tranen van blijdschap. Ook mijn vader en schoonmoeder vonden het geweldig nieuws en waren heel erg enthousiast. Het was echt super!!

Laat je het weten als jij het verteld hebt?! Ik ben benieuwd hoe je het gaat doen!

Groetjes,
Sandra
 
Wat ook leuk is: het boek, Het opa en oma boek, verkrijgbaar in de boekhandel. De bedoeling is dat opa en of oma in dit invulboek vertellen over hun leven en dat later aan hun kleinkind cadeau doen.

Dan kunnen ze lekker aan de slag en de titel geeft de hint dat het zover is, ze worden opa en oma.

Bij jou is het al de 2e natuurlijk, maar misschien toch leuk?

Groetjes
Martine(33)




 
 



Technische gegevens

Titel:
Het opa en oma boek

Ondertitel:
Een leven opgetekend voor mijn kleinkind

Uitvoering:
gebonden met verborgen spiraal

Prijs:
€ 12,50

ISBN:
90 269 2734 7
 
Terug
Bovenaan