Op een roze wolk met af en toe onweersbuien..

Nee hoor, je bent niet de enige!! Ik houd het ook niet meer zo lang vol!! Ik werk op een bedrijventerrein in Eindhoven, waar heel veel verschillende kantoren staan, met een gezamelijke lokatie waar de kantine/AH-to-go enzo zijn. Dat is 10 minuten lopen vanaf mijn gebouw, en gisteren heb ik gewoon een leenfiets (die ze hier hebben voor het pendelen tussen de verschillende gebouwen) genomen om naar de kantine te gaan. Het lopen lukt wel, maar is niet echt prettig meer.
Ook wandelen of in de stad slenteren is geen succes meer. Moet er maar gewoon mee leren leven voor de komende 8 weken.
We gaan volgende week vrijdag met mijn zus en haar gezin, mijn broer en mijn ouders een weekje naar de Ardennen, maar ik denk dat dat boekje mee en op de stoel hangen wordt voor mij....
Ach, haal ik wel weer in achter de kinderwagen straks!!!!

Sterkte en geniet nog van je vakantie!!

Liefs

Ooow, nee, je bent echt niet de enige!! Ik kan vanaf het begin van mijn zwangerschap niet meer sporten (vanwege misselijkheid) en nu is een kwartier lopen (eerder waggelen) al heftig. Ik krijg er een harde buik van en moet continu plassen... Ik zie zo uit naar het moment dat ik weer heerlijk kan sporten!

Fijn om te horen dat zwanger zijn ook 'niet echt iets voor jou is'. Ik heb dat gevoel ook, maar durf dit nauwelijks te zeggen tegen anderen. Ik vind mezelf dan zo ondankbaar klinken. Maar ik ben kotsmisselijk geweest, gevolgd door veel maagzuur, veel vage lichamelijke klachten en alle extra kilo's. Afgelopen weken geplaagd door een blaasontsteking en dat was de druppel! Als ik dan bedenk dat ik nu 31 weken ben en nog wel even moet... Het is zelfs zo dat ik uitzie naar de bevalling?!?! Maar gelukkig ben ik dáár niet de enige in hihi, toch fijn zo'n forum.

Toch nog een fijne vakantie.

Liefs,

Terug
Bovenaan