op een roze wolk!

Wij hebben vanochtend een prachtige pretecho gehad. gelukkig konden ze vanmorgen met zekerheid zeggen wat het geslacht was/is en we krijgen weer een meid! leuk heb nu het gevoel dat ik eindelijk los kan qua spulletjes kopen.

Vind het trouwens jammer dat er zo weinig geschreven word op deze forum naar mijn beleving werd er bij mijn vorige zwangerschap veel meer gekletst via jg.

Groetjes

Ja het is nogal rustig hier ja... maar goed, moet eerlijk zijn dat ik zelf ook niet altijd iets weet om toe te voegen ;)
Maar van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Hardstikke leuk :) Wordt het veel roze of juist helemaal niet?

hoi,
gefeliciteerd.
leuk heb je ook 4d echo laten maken.
geweldig is dat.wij hebben het ook gedaan.
die 4d ging aan 1ste wat ik zei dat is me dochter.
volgens mij lijkt ze sprekend op haar.
heb haar foto´s erbij gehaald en idd die mond is sprekend en ook die bolle wangen.
dus ben benieuwd.we zullen over 12 weken ongeveer weten.
gr marjan

Hoi,
Ik weet nog niet hoe de babykamer gaat worden... we zijn eerst nog bezig om de kamer van mijn dochter van 16 maanden in orde te brengen ook erg leuk om te doen;-)

We hebben ook een 4d echo gedaan. Idd erg leuk om te zien, we konden alleen het niet vergelijken met mijn dochter want dat was toen niet mogelijk ivm de voorliggende placenta.
@ Marjan nog maar 12 weekjes? heerlijk zeg wij moeten nog 15:-( ben ook erg ongeduldig hihi

Groetjes

Hoi,
Ik weet nog niet hoe de babykamer gaat worden... we zijn eerst nog bezig om de kamer van mijn dochter van 16 maanden in orde te brengen ook erg leuk om te doen;-)

We hebben ook een 4d echo gedaan. Idd erg leuk om te zien, we konden alleen het niet vergelijken met mijn dochter want dat was toen niet mogelijk ivm de voorliggende placenta.
@ Marjan nog maar 12 weekjes? heerlijk zeg wij moeten nog 15:-( ben ook erg ongeduldig hihi

Groetjes

Super leuk!
Heerlijk hè, zo'n roze wolk... ik zit daar ook heerlijk op! Zo leuk om na de 2 jongens nog een meisje te krijgen..

Wij hebben het kamertje inmiddels wel af.. (ik heb alles graag op tijd af... wordt er anders heel erg onrustig van! haha)... Zo leuk geworden... Ben helemaal happy!
Nog nog min. 12 weken wachten en dan is ons meisje meeeer dan welkom!

Geniet er lekker van!

Groetjes Maike

Super leuk!
Heerlijk hè, zo'n roze wolk... ik zit daar ook heerlijk op! Zo leuk om na de 2 jongens nog een meisje te krijgen..

Wij hebben het kamertje inmiddels wel af.. (ik heb alles graag op tijd af... wordt er anders heel erg onrustig van! haha)... Zo leuk geworden... Ben helemaal happy!
Nog nog min. 12 weken wachten en dan is ons meisje meeeer dan welkom!

Geniet er lekker van!

Groetjes Maike

Gefeliciteerd!
Leuk om nu alles in orde te maken en lekker te gaan shoppen!!!
Volgens mij is hier een meerderheid die straks een meisje krijgen?
Wij krijgen een jongen, en hebben al een dochter van 2.
Moeten nog 14 weken wachten.

Ps. ik vind het hier ook heel erg rustig, terwijl op het forum van januari 2008 super druk was. vind het wel jammer maarja...

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan