op een roze wolk!

Gefeliciteerd!
Leuk om nu alles in orde te maken en lekker te gaan shoppen!!!
Volgens mij is hier een meerderheid die straks een meisje krijgen?
Wij krijgen een jongen, en hebben al een dochter van 2.
Moeten nog 14 weken wachten.

Ps. ik vind het hier ook heel erg rustig, terwijl op het forum van januari 2008 super druk was. vind het wel jammer maarja...

Groetjes Chantal

Hoi

ik geniet ook elke keer weer van de echo nu heb ik voorlopig de laatste gehad vind ik best jammer
Nederland ik een van de weinige landen met zo weinig echo's

Gefeliciteerd met je meisje :D
dat is idd wel leuk dat je inkopen kan doen omdat je al weet wat het wordt

wij hebben toch gekozen om niet te weten wat het wordt , dit is erg leuk omdat het spannend blijft wat het wordt soms wel lastig want bijna geen enkele winkel verkoopt nog unisex

mijn beste vriendin is ook zwanger zij zit in de club van september daar is het veel drukker
en zei hebben elke dag bijna wel weer wat geklets
ik had ook meer vrouwen geklets verwacht :D
majah

fijne zwangerschap verder dat het allemaal gezond en spoedig mag verlopen

gr rian

Wat leuk dat je weet dat je een dochter krijgt! Van harte!

Er wordt inderdaad weinig gekletst hier, dat komt ook door het forum. Het wekt nogal wat irritatie hier en daar.

Een aantal meiden hebben een ander forum gestart n.a.v. het niet werkende forum hier. Ik zal proberen of ik een linkje in dit berichtje kan zetten.... Er zit daar van alles door elkaar. Jonge moeders, zwangeren en klussers. Erg gezellig in elk geval! http://zwanger.bbforum.nl/index.php?&sid=d4176b41aeb955c32a4dd81ae58f463a

Groetjes Siem

hoi,
bij mijn dochter hadden ze het ook nog niet,maar op de 4d van me zoontje kon ik geen vergelijking uit halen en had een baby foto gepakt van me dochter daar kon ik het toch eruit halen.
als ik nu denk dan is het ooh nog 12 weken.
maar zodra ik in een winkel loop denk ik van oooh ik moet nog 12 weken.
hoe loop ik wel niet met 36,38 weken.
maar ja voor je het weet gaan ze alweer kruipen.
me dochter is ook alweer 6 jaar.time fly.
zo moet je haar uit persen en zo krijg ik een grote mond van haar.
gr marjan

Terug
Bovenaan