op eigen kamer slapen

Kasper slaapt sinds een paar dagen overdag wel eens op zijn eigen kamer, omdat de meiden overdag nogal druk zijn en hij dan maar hazenslaapjes doet.. Maar 's nachts slaapt hij nog in zijn wieg bij ons... Ik hoop dat hij nog een paar maanden bij ons op de kamer blijft, zo heerlijk om af en toe midden in de nacht die tevreden geluidjes te horen.. Slapen die van jullie al op hun eigen kamertjes of nog bij jullie op de kamer?

hoi,
bij ons vanaf de eerste dag op haar kamer s'nachts. overdag soms in bed soms in de box.
in de box mag ze van ons op haar buik slapen en dan slaapt ze heel goed. ik slaap heel licht en mijn man maakt in zijn slaap net zoveel herrie als zijn dochter dus is het fijner voor mij om met maar 1 herrieschopper op de kamer te slapen.

Julian slaapt nu ongeveer 6 weken op zijn eigen kamer, hij is vandaag 15 weken.
Vond het nog steeds erg gezellig, maar werd wel overal wakker van. Dus ben het snel gaan afbouwen, omdat ik ook weer moest werken.
Heel af en toe slaapt ie in het weekend bij ons in bed, zo 1 keer in de 2 weken, ook heerlijk!
Maar het is fijn om onze eigen kamer weer te hebben en dat hij ook lekker op zijn eigen kamer kan zijn.

Overdag gaat het wat moeizamer, dan slaapt ie vaker in de box dan in zijn bed en met heel mooi weer, slaapt ie buiten in de kinderwagen.

Shanna slaapt 's nachts bij ons op de kamer en overdag in haar eigen kamertje. Ik geef borstvoeding dus de eerste en laatste voeding krijgt ze op onze kamer en dan is het makkelijker als ze naast me ligt in dr ledikantje.

Joep slaapt nu sinds een aantal weken op z'n eigen kamertje en ik kan niet anders zeggen dan dat ik dat heerlijk vind! Hij heeft 9 weken bij ons op de kamer geslapen en op een gegeven moment kon ik niet meer slapen van alle geluidjes die hij maakte.
Hij slaapt eigenlijk alleen in z'n bedje. Dat vind hij fijn en ik eigenlijk ook. Nou ja, alleen in z'n bedje..hij slaapt ook heel erg goed in de auto! Vind hij heerlijk!

Rayen heeft bij ons ongeveer 3 weken op de kamer geslapen, hij is nu bijna 12 weken. ik wilde hem eigenlijk nog naast me houden maar ben blij dat ik het niet heb gedaan. het is toch wel heel fijn dat ie op z'n eigen kamertje ligt, plus dat z'n broer jaloers word als ie bij ons slaapt. overdag slaapt ie in de box of in het voedingskussen, als z'n broer hem niet wakker maakt haha!

Koen heeft 4 weken bij ons gestaan, maar lag heel de nacht wakker van het gekreun van hem. Als ie al sliep. De oudste heb ik een maand of 5 op de kamer gehad. Hij slaapt in de wieg en als het erg warm is, in de kinderwagen beneden. Heb het met de oudste ook nooit gewild dat hij in de box sliep.

Terug
Bovenaan