Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ebubekir en irem slapen bij ons op de kamer en samen in 1 bedje. ik denk dat zodra ze te groot worden om in 1 bedje te liggen ze bij hun zus op de kamer gaan. overdag slapen ze in de box.
Julia heeft 1 week bij ons in de kinderwagenbak op onze kamer geslapen en daarna in haar eigen bed. Daar had ze volgens mij wel moeite mee.
Bij een tweede schaf ik toch een wiegje aan en laat ik hem/haar wennen aan zijn/haar nieuwe kamer.
Kian slaapt nog in de bak van de wandelwagen op onze kamer 's nachts en overdag in zijn ledikant op zijn eigen kamer.. Hij is nu 10 weken. Ik wil hem binnenkort 's nachts naar zijn eigen kamer hebben, omdat hij sinds kort doorslaapt. Met de borstvoeding vond ik het ook erg fijn dat hij naast me lag.
Kasper heeft dus ook een poos in de wandelwagen geslapen in de woonkamer, maar hij werd steeds wakker gemaakt door onze jongste dochter. vandaar dat hij overdag in zijn kamer slaapt. en snachts lekker bij ons, vanwege de BV.