Op en neer gesleep....

Hallo meiden,

Weet niet wie dit herkent, maar ik vind het best vervelend dat ik Tim iedere keer mee naar school moet slepen als ik de oudste moet gaan brengen/halen. Het is ook zo'n organisatie; proberen te zorgen dat Tim geen voeding wil als ik weer op en neer naar school moet, hem uit zijn bedje plukken, weer de oudste aansporen dat hij echt moet doorlopen enz. Ik ben op en neer een halfuur kwijt met van en naar school brengen, en dat 4x per dag!!!!

Wilde gewoon ff lekker er over zeuren, bedankt voor het 'luisteren'!

Gr Ingrid

Ps Verder ben ik helemaal happy met mijn mannen, hoor!

laat je de oudste 's middags niet overblijven? Dan heb je alleen de ochtend en middag over.....daar heb je je handen al vol aan....ik doe hetzelfde 2 kids naar school, 1 naar het kinderdagverblijf en Jack maar meeslepen....ach hopen dat hij er een beetje flexibel van wordt....

En tuurlijk ben je happy met je kereltjes, zijn gewoon de dagelijkse ongemakken die het af en toe moeilijk maken!!

Nee, de oudste blijft niet over tussen de middag. Vind dat eigenlijk niet nodig, omdat ik gewoon thuis ben. Hij hoeft dat normaal ook niet, zeg maar buiten mijn zwangerschapsverlof om. Ik werkte nl altijd onder schooltijd. Het voelt raar om hem te laten overblijven terwijl ik zelf gewoon thuis ben, snap je? Niet dat hij overblijven niet leuk vindt of zo, meer voor mijn eigen gevoel zeg maar...

Hola.
Ik heb geen tweede kind.
Maar ik vind dat je kan even proberen om jou grotte kind op school laten in het middag,zo krigt je ff rustig en jou Baby ook.
Overblijven is niet echt hoor!!!,je ben thuis maar je en jouw Baby hebben ook ff rustig nodig.Ik zeg gewoon.
Straks als jou Baby grotter is kan iets makkelijk voor jou zijn.
Succes
Emi

haha wat een fijn vooruitzicht voor mij..........Floortje word 26 april 4 en gaat dan dus naar school!
Teminste 16 mei dan want dat is de eerste schooldag na de meivakantie hier!
De school is hier een kleine 10 min vandaan.
Maar Jochem zal dan ook mee moeten idd.
Probeer hem nu al wel te wennen om in de kinderwagen te slapen zodat ik hem dan niet telkens in en uit de wieg hoef te halen.
Gelukkig slaapt tie graag in de kinderwagen :)
Maar dan nog is het 4x op en neer op een dag..............
Zal ook hier wennen zijn idd.

Liefs Louise

Ik zou hem denk ik ook 1 of 2 keer zou laten overblijven per week...! Als Tim wat groter is kun je hem altijd weer elke keer naar huis laten komen!

Omdat Jasper nu thuis is hoef ik Florian nog nergens mee heen te nemen en Joris gaat nog niet naar school, maar zie er tegen op dat hij straks 2 keer in de week mee moet naar peuterspeelzaal. Moet Joris daar om kwart voor 9 brengen en kwart over 11 ophalen en als ik ga lopen ben ik bijna 3 kwartier kwijt omdat Elias niet doorloopt (heen en terug!) Dus dan heb ik een uurtje thuis en kan ik weer weg!! Maar ja kan ze niet alle 3 op de fiets meenemen en de auto vind ik ook een heel gedoe!

Vorige week is mijn zoontje 2 dagen wezen wennen op school. Het halen en brengen ging perfect. De school is ook maar 5 min lopen en heb een geweldige duo wagen (gekregen van buren!!)
zo kan ik mijn dochtertje Jessie van 2 en Daley makkelijk vervoeren!
9 april wordt mijn zoontje 4 dus dan mag ik elke dag op en neer!
Gelukkig heb ik hele lieve buren met kids die naar dezelfde school gaan, zij hebben ook aangeboden om mijn zoontje mee te nemen als het mij even niet uitkomt!! Zo regende het vorige week en ik heb geen 2e auto bij de deur. Toen kwam mijn buurvrouw al aanzetten om mijn zoontje ook mee te nemen met de auto, heel fijn!!
Dus Ingrid heb jij geen buren met kids op dezelfde school??? Misschien is dat een oplossing voor jou?

Groetjes Anne

Hey,
Nou het is hier dus wel heel herkenbaar!
Best vermoeiend en lastig soms, daar komen de zwemlessen nog bij, dus ben blij als we een beetje een ritme gaan krijgen, onze dame is niet de snelste drinker dus moet ook echt op tijd beginnen met voeden, of ze moet wachten tot we terug zijn, gelukkig vind ze autorijden fijn en 'klaagt'dan ook niet!
@anne, fijn dat ze zo meedenken, hier vorige week de moeder van een vriendje, de oudste had een feestje, zal ik de jouwe ook meenemen, hoef je niet weg, nou dat was wel heel fijn ja, ik kon wel gaan maar nu kon mn meisje lekker blijven slapen!!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan