Op en neer gesleep....

Hoi,
Klinkt voor mij ook heel bekend. Zorgen dat ik s'ochtends op tijd Micah heb gevoed. Zorgen dat ik om acht uur de deur uit ben. De oudste is 5, die loopt wel door. Maar, m'n andere dochter is 3 en niet vooruit te branden af en toe. Dan ben ik dus al gauw een half uur onderweg. Inderdaad, soms best wel vermoeiend.

Hoi, ik breek ff in :) want ik vind het heel herkenbaar wat je schrijft.
Mijn dochtertje is geboren op 2 oktober en inmiddels dus een half jaar oud. Ik heb ook nog 2 zoontjes van 3 en 5 jaar. School is ook een kwartier lopen voor mij en weer een kwartier terug. Dat valt niet altijd mee (zeker tijdens de winter), maar ik moet zeggen dat het wel went hoor. Op een gegeven moment kom je wel in een soort ritme (na de kerstvak. vond ik het ineens weer een héél eind lopen, omdat ik het 2 weken niet had gedaan...). Wel hebben we voor de middelste zo'n meerijplankje gekocht (via marktplaats) voor aan de kinderwagen. Dat scheelt echt enorm! Ook was hij vorige week jarig en heeft toen een (metalen) loopfiets gekregen. Nu gaat hij daarmee vaak naar school, dat gaat ook een stuk sneller en ik hoef hem niet op het plankje voort te duwen. Ook zie ik op school steeds meer moeders met een fietskar, maar zelf ben ik daar niet zo'n fan van. Ik vind baby's nekje daar nog te zwak voor.
Misschien heb je wat aan al deze tips!
En de tijd gaat zo snel, voor je het weet zijn de kleintjes groot genoeg om op de fiets mee te kunnen!
Succes. Groetjes, TN

zo bekend, sochtends vliegen om op tijd te zijn, antonio gevoed te hebben, iedereen boterham in buik. weet nog wel dat ik met nr 3 het advies van de consb kreeg om haar te laten liggen in wieg. ze kon namelijk slecht tegen het heen en weer gesleep. nu heb ik eern auto en ben binnen 10 min terug. liet de babyfoon in het begin bij de buren achter. het gevolg was een minder gestre3ste baby maar als je moet lopen en wat langer onderweg bent zou ik dat niet doen maar zou idd de hulp van buren of een vriendje inschakelen.
en je mag er lekker over klagen hoor want het is ook een heel gedoe

Terug
Bovenaan