op het voorjaar 2007 zijn ze gek geworden ;)

Hoi hoi,

Ik ben ook van de partij!!!
Kindjes liggen lekker te slapen en manlief zit een één of ander voetbal-ouwehoer-programma te kijken (oftewel niet interessant).
Het voetbalseizoen is weer begonnen dus ook al die praatprogramma's erover. Wat een hoop gezeik zeg over een spelletje...(voor manlief is het geen spelletje. Hij zit "elk weekend" in de kuip z'n clubje aan te moedigen)

Ach hoef ik me ook niet schuldig te voelen als ik een avondje achter de computer zit.

hier liggen de kindjes ook lekker op bed, en mn mannetje is nog aan het werk dus ik heb alles voor mij alleen, en dat erbij heeft mn internet verbinding er een paar dagen uit gelegen dus dat was echt afkicken...............................  dus nu even de schade inhalen.

op mn werk trouwens ook niet zo'n goed bericht gehad, gaat financieel heel slecht, krijg deze maand zelfs mn loon in delen omdat ze het niet in een keer kunnen betalen, en ook komt de belasting van de week beslag leggen, dus wat dat allemaal inhoudt weet ik ook niet, maar weet wel dat ik het heel erg vind  en hoop op een wonder dat de zaak toch gewoon door kan blijven draaien, mijn vriend begint per 1 sept. een eigen bedrijf dus was mijn werk toch wel even de financiele zekerheid die we nodig hadden/hebben, maar goed, we wachten af en wie weet..............................

groetjes susanne

@ sil. Ben ik weer.....zullen eens effe kijken of we wat aan die vaart kunnen doen.
@ Demi4 das mooi k$^&%&$^%. Ik hoop dat het snel beter gaat voor je
@ femkesophie. Voetbal BLEHHHHH...ik snap kerels zowiezo niet maar dat snap ik helemaal niet. Ik had ooit een vriendje die nooit zijn emoties liet zien. Maar toen Ajax de champions league won stond hij te brullen als een klein kind

He daar had ik eigenlijk 3 berichtjes van moeten maken. Dan waren we nu een stuk verder....STOM

Oh en mijn broertje had 2 sollicitatiegesprekken dussse.....als jullie je vervelen duim dan mee

Terug
Bovenaan