op het voorjaar 2007 zijn ze gek geworden ;)

oei er is een gat gevallen van 12 minuten, effe vullen hoor!
ik ga zo wel weer even in de zon zitten. Jasmijn slaapt en ik heb nog bijna geen zon op mijn vel gehad deze ''zomer''
Weten jullie trouwens waar je een leuke slaapzak kunt kopen voor een meisje van ongeveer 74 cm lang?

groetjes Elke

Het was mijn bedoeling om vanmiddag älleen" bij te lezen... maar met onzin doe ik wel effe mee... hahahaha... op naar de 1000????
Ennehhhh slaapzakjes?? bij de prenátal....

Groetjes Debby

Hey hallo,

ook even over de slaapzakjes: bij de Trekpleister deze week!  Best leuk en niet duur,  8 euro. Mooie kleine arm gaten. Zit bij Daan prima. En inderdaad: prenatal heeft ook altijd leuke!

Maar de bedoeling is dus dat er zoveel mogelijk berichten komen op deze topic? Allemachtig...dan hebben we nog wat te doen! (al moet ik eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd niet veel meer aanwezig ben...) Zal proberen wat beter mijn best te doen...

X Anita

hallo allemaal

ik ben natasja 1 sep 24 jaar heb een zoontje van 8 maanden en ben weer gestopt met de pil dat is natuurlijk wel leuk nieuws maarja.
ik schrijf niet veel maar wou hier wel mee aan doen.

groetjes natasja

Nou meiden, dat schiet niet echt op zo he. Ben benieuwd of jullie ons inhalen. Het was in 1,5 uur tijd of zo gelukt... dus tsja....

Hardlopers zijn doodlopers, luid de gezegde toch???
Maar jullie zijn er met véééééél meer dan wij!!

Groetjes Debby

he dames,

ik zit op het werk en moet nog tot 12 uur dus ik kan het getal wel ff ophogen.

Misschien een idee om er een nieuw topic voor te openen?

Groetjes

Hetty

Terug
Bovenaan