op het voorjaar 2007 zijn ze gek geworden ;)

Zoooooo he....jullie zijn druk aan het forummen geweest zeg!!!
Zeker nu allemaal aan het uitrusten...van al dat getyp...al rsi-klachten?

Groetjes Linda

Wees maar lekker trots op jezelf hoor Debby...daar groei je alleen maar van (geestelijk bedoel ik dan he).
Ik ben juist trots op mezelf als ik NIKS doe!
Ik ben zo vaak onrustig, omdat ik me emoties niet onder ogen wil zien, dan ga ik juist schoonmaken of eten....maar vaker schoonmaken.
Een schouderklopje voor jezelf!!!!!

Groetjes Linda

beetje doorkleppen dames!wij zaten op 18 pagina's (geloof ik)
nou voorruit,ik help jullie

Niet het; niet schoonmaken is het probleem.... (ik doe wel alles, alleen als het "nodig" is) Maar áls ik er eenmaal aan begin... stop ik niet meer!!!
"normaal" is dat ook geen probleem, maar met de B.I die ik nog heb en de PPD, lig ik dan als een dood-vogeltje s'avonds op de bank, en dan wordt mijn man weer pissed (terecht ) dat ik loop te "klagen" van de pijn.
snappie??? ben ook écht een wijf he?? hahahaha

Groetjes Debby

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 14:11:30'));

beetje doorkleppen dames!wij zaten op 18 pagina's (geloof ik)
nou voorruit,ik help jullie

ik heb jullie ook geholpen.. dit is wel het minste wat je kan doen
Ik wil weten of er überhaupt 1000 berichten in 1 topic kunnen... haaahhaha (mijn hh blijft plakken van de cola )

Groetjes Debby

Hey Debby, heb je ook nog steeds last van B.I.? Ik wordt er echt helemaal gek van.

ja niet zo een klein beetje ook... word er echt gestoord van.
Maar is ook mijn eigen stomme rot-schuld.... Welke idioot met zwaar lichaamlijk werk blijft dan ook tot week 32 full-time door buffelen... IK zei de gek... en dan te bedenken dat die klootviool mijn contrakt niet heeft verlengt
Tja.. en wéér auto's poetsen zit er niet meer in.... snifsnif.... eigen schuld... ik kán het niet meer aan.
En jij dus ook??? ik voel me soms wel een aansteller .. de fysio en therapeute praten dit ook zoveel mogelijk uit mijn hoofd.
Maar 't is ook gewoon ronduit KUT!!!

Groetjes Debby

Heyyyy

Voor de geïntereseerden onder ons....  Mieke is nu bezig de nieuwe vragen te beantwoorden... Ik ben benieuwd of ze mij ook antwoord geeft!!!

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan