A Anoniem Guest aug 28, 2007 #547 hahahaha, Ida, daar ben ik dan mooi ingestonken. Ik dacht dat je een één of andere mafkees was. Sorry voor mijn reactie (ik ben niet zo snugger)
hahahaha, Ida, daar ben ik dan mooi ingestonken. Ik dacht dat je een één of andere mafkees was. Sorry voor mijn reactie (ik ben niet zo snugger)
A Anoniem Guest aug 28, 2007 #548 Ik heb er geen schurft aan, maar vind het ook niet leuk. hoe doe je dat trouwens; je naam veranderen? Sil
Ik heb er geen schurft aan, maar vind het ook niet leuk. hoe doe je dat trouwens; je naam veranderen? Sil
A Anoniem Guest aug 28, 2007 #549 quote: femksophie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 21:08:10&apos); hahahaha, Ida, daar ben ik dan mooi ingestonken. Ik dacht dat je een één of andere mafkees was. Sorry voor mijn reactie (ik ben niet zo snugger) Je was wel alert en erg beschermend!
quote: femksophie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 21:08:10&apos); hahahaha, Ida, daar ben ik dan mooi ingestonken. Ik dacht dat je een één of andere mafkees was. Sorry voor mijn reactie (ik ben niet zo snugger) Je was wel alert en erg beschermend!