op het voorjaar 2007 zijn ze gek geworden ;)

quote: Linda_01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 22:14:13'));

en ik heb het nog geneens gegoogled...me mannetje is een trekkie!!!

well.... mine has infected me

Luke skywalker....nuhhhhh...princes Leila nee grapje!
Ik zal eens meedenken met je....

Ja de mijne ook...daarvoor moest ik er ook niks van hebben....waar je mee om gaat wordt je mee besmet he

quote: Linda_01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 22:17:19'));

Ik heb het net zitten lezen je verhaal...maar je bent wel direkt he....daar kunnen ze niet tegen...ze worden dan op hun nummer gezet.

uhhh ja... zoals ik het denk, zeg ik het ook.
Ik heb gewoon een hekel aan dat sommige mensen zóóóó om het beestje heen kunnen draaien.
Ik heb ruim 12 jaar in een mannenwereld gewerkt, domme, stille hints snappen mannen (terecht) niet... ik daardoor ook niet meer hoor.. hahaha.
Zeg het gewoon waar het op staat, en draai niet om de hete brei heen, ik kan eerlijkheid van een ander dán ook waarderen. Ook als het wat mij betreft hoor!

Truste!! en we zijn nog maar 3 berichtjes van de 600 verwijderd... jeahhhhhhh!!!!

Nee hoor ik snap je precies....als ik zou liegen...kan ik niet met mezelf leven.
En mensen weten waar ze aan toe zijn als je eerlijk bent...en dan hebben ze er maar moeite mee, met wat je zegt...hun probleem!

Terug
Bovenaan