Op het wachtbankje....wie wacht er mee?

A

Anoniem

Guest
Heej dames,

Na wat medische onderzoeken afgelopen 2 weken, blijkt dat mijn darmen vol zaten, oftewel Obstipatie.
Nooit gehad, herkende het zo ook helemaal niet.

Heb nu een laxeerdrankje gekregen, wat overigens geen kwaad kan bij een eventuele zwangerschap.
Er is hier nog niks in aantocht, maar heb wel met vlagen hoofdpijn, en pijn in mn onderrug. Ook kon ik vanmorgen niet uit mijn bed komen grrrrrrr.

Mijn inziens zijn dit tekenen van een aankomende Red devils, maarja, dat dacht ik vorige keer ook toen ik van mijn oudste in verwachting was...

Dus ik wach tnog even af, mijn cyclus is het afgelopen jaar nooit langer geweest dan 29 dagen, en zit nu op dag 29.....

Wie wacht er met me mee?

x wy2006

Fijn :)
Als morgen er nog niks is, dan ga ik voor de allereerste keer EVER een test doen samen met mijn vriend :)

Spannend! ik duim voor je. Hoop op een positieve zwangerschaptest!!
Ik ga nog niet naast je op het wachtbankje zitten.. krijg ik een houten kont van als ik daar 12 dagen op zit ;-)

Liefs Lisette

Ik sla een ronde over dit keer! Voor mijn HSG omcht ik niet zwanger zijn, dus gegarandeerd geen zwangerschap deze ronde!

Maar met jou wacht ik mee op een positieve test in jouw handen!

Succes!

Liefs Daisy

Spannend hoor meid!!!hoop dat je morgen mag testen en dat ie dan positief is natuurlijk!
oe obstipatie heb ik ook eens gehad, had zulke krampen van dat het voelde als weeen zo'n pijn deed het!werd er 's nachts wakker van!hopelijk helpt de laxeermiddel goed bij je!

sorry wacht ook nog niet mee wachten op het wachtbankje.....moet nog 13 dagen als het goed is!
bij iets te lang zitten ;-)))
duim voor je!
Liefs

ik krijg nu al een houten reet van het zitten.

Ik heb even terug gekeken op dit forum (pagina 525) daar zat ik toen ik in verwachtting raakte van mijn zoon (4 jaar geleden), echt grappig dat ik daar schreef:

"ik ben nu 2 dagen over tijd, maar heb allemaal steken in mijn buik, dus laat de ongi maar komen"

Bleek ik de volgende dag een test te doen en zwanger te zijn....

Wil mezelf geen hoop geven, maar 2 van de 5 cyclussen die ik nu gehad heb, kwamen de RD met 27 dagen.....

Heerlijk dat wachtten....

Hey even een goede tip om je ontlasting wat makkelijker te laten passeren.... Magnesiumoxide kauwtabletten van de apotheek. Dus niet die van de drogist.
Ik heb ook heel snel last van verstopping en ik heb enorm veel baat bij dit middel. Je mag maximaal 1500 mg (3 tabl) per dag innemen en dat werkt bij mij als een tierelier. Je kunt er zelfs heel zachte ontlasting/diarree van krijgen. Dan kun je gewoon een tablet of een halve minderen. Het kost niks! Nou ja, 2 euro per 100 tabl geloof ik. En het werkt pas echt na een dag of 5.... maar geloof me.. het werkt.

Het is een natuurlijke lichaamseigen stof en het helpt goed tegen allerlei zwangerschapskwalen: verstopping, zuurbranden (had ik ook enorm en nu dus NOOIT!) Je mag het dus ook gewoon tijdens zwangerschap en borstvoeding gebruiken!

daarnaast zijn deze tips ook handig:

* 2 kiwi's
* lijnzaad door de yoghurt of je eten
* veel drinken tot 2 liter
* darmfunctie van Wapiti (geeft wel veel krampen maar mag wel gewoon ingenomen worden tijdens zwangerschap)

Ik hoop dat het snel raak is! En dat je morgen positief test... spannend!!!!!!

Terug
Bovenaan