Op het wachtbankje....wie wacht er mee?

Spannend. Hopelijk test je snel positief
Ik heb volgende week zaterdag mijn NOD. Maar als ik mijn eisprong goed gevoeld heb is het eigenlijk eerder. Maar ja toch maar tot de 19e wachten.
Echt rot, een onregelmatige cyclus. Meestal een week of 5 en soms langer. Maakt het wachten zo lang.

Ow meid,

Wat spannend!!
Voor mij nieuwe rondes, nieuwe kansen!

xxxxxxxx mij

Ik zit samen met je te wachten..... 2dgn overtijd maar negatief getest. Dus afwachten, zondag test ik opnieuw, als ik dan nog niet ongi ben teminste!
Succes hopelijk binnenkort een positieve test voor ons. X

hey meis, ik wacht met je mee en ben benieuwd.hoop het voor je.
groetjes

hoihoi
wil je best even gezeldschap houden, maar ook ik blijft niet tot mijn nod zitten pfff is nog veel te ver weg, heb pas net de duivels de deur uitgezet hahah. hier lekker aan de klus.

Ik wacht met je mee! Vandaag mijn Nod, gisteren erge ongesteldhiedsbuikpijn! En nu duidelig en misselijk! Dus wie weet!!!!!!

@bloempje: Dankje voor je tips!

@ Micromuis: Voor jou ook nieuwe ronde nieuwe kansen?

@Iedereen: Helaas, werd gisterenavond totaal onverwachts ongesteld. Dus toch nog op dag 29.

Toen ik net de NOD lijst aanpasste zag ik dat ik hier inmiddels ook alweer als een van de langste zit. Gemiddelde zit hier op 4 rondes.

Nou ik ga er weer vol goede moed voor deze maand, maar heb nu ff een lekker dipje.

Ik hoop dat de medicatie van de huisarts om m`n darmen op te schonen even goed helpt, zodat alles schoon is voordat de volgende ovulatie er aan komt.

En ik ga eens rondkijken naar ovulatietesten....

Succes allemaal, ik ben nu van het wachtbankje gevallen :)

Terug
Bovenaan