Op het wachtbankje...

Hoi Hoi,

Mijn eisprong is weer geweest, dus de eindeloos durende 2 wachtweken zijn weer begonnen....
Mijn NOD is 13 juni. Wie komt me gezelschap houden op de bank???

liefs Mickey

IK ga met je mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meid.... samen banken... gezellig!

Hopelijk voor de laatste keer.
Mijn NOD.... Wanneer die precies is weet ik niet, maar hopelijk weet ik over 2 weken meer....

We blijven elkaar maar op de hoogte houden en zoeken maar afleiding bij elkaar.

Wachten duurt lang, wachten duurt lang.............

kus en tot snel
Peet

Hallo,

Bij ons is het nu ook weer wachten.. Zitten dus met z'n 3en te wachten.

Wij zijn trouwens vandaag voor het eerst bij de gyn geweest. Het medische circuit is nu dus echt begonnen. nu maar hopen dat het gaat lukken.

Gr Ester

Hoi meiden,

Ik krijg morgen mijn 4e iui, dus dan sluit ik me ook bij jullie aan. Dan beginnen de ellendige weekjes weer. Maar goed we moeten ze toch door. Ik hoop voor ons allen, weekjes met een super goede afsluiting, of niet dan. We gaan weer super hard duimen.

groetjes van Cindy

Hoi,

Ik doe deze keer ook mee op het wachtbankje. Ik had geen eisprong, waarvoor Clomid 50 mg gekregen en zaterdag mijn eerste positieve ovulatietest (en natuurlijk 'hard gewerkt', hihi). Mijn nod zou rond 9 juni moeten zijn, maar dat weet ik niet zeker omdat ik hiervoor nooit een normale cyclus gehad heb. Vind het allemaal heel erg spannend.

Liefs, Amber

Ik kom ook op het wachtbankje zitten. Mijn NOD is waarschijnlijk 3/4 juni. Het zou toch super zijn als het deze x zo was. Dat zou wel een heel leuk trouwdag cadeautje zijn. We zijn namelijk 4 juni 3 jaar getrouwd.

Dames ik duim voor jullie!!!

Liefs Leah

Hallo allemaal,

mijn NOD is ongeveer 5 juni (of iets daarvoor) en ik mag dus al weer bijna van het wachtbankje af. Het zal wel weer niks zijn, geen behandeling dus waarschijnlijk ook geen resultaat.

Ik wens jullie heel veel succes met wachten, en wie weet mag je eraf met een hele leuke mededeling!!!!!!!!

Sterkte met wachten,

liefs, Belle

hallo meiden,

volgens mij is het wel aardig druk op het wachtbankje, dus kom ik er maar gezellig bijzitten. Ik zit nu een week op het wachtbankje (na tweede poging ivf) en hoop dat het nu toch eindelijk raak is na 3,5 jaar wachten. 7 juni mag ik testen.

Heb heel veel last van mijn borsten (maar dat had ik ook al voor de terugplaatsing...dus dat wil niets zeggen helaas) en heb ook zo'n menstruatie gevoel in mijn buik waar ik liever niet aan denk. Bleh!!! Ben zo bang om WEER gekwetst te worden en ALWEER die teleurstelling moet verwerken. Ik krijg nu al tranen in mijn ogen als ik daar aan denk.....Dit zal vast herkenbaar zijn voor velen van jullie.

Lieve meiden heeeeeeeel veel sterkte en hopen op goed nieuws voor ons allen.

Liefs Indy

Terug
Bovenaan