Op het wachtbankje...

Hallo dames,

Worden jullie het wachten ook al zat? Ik zit alleen maar naar mijn lichaam te kijken of er al iets veranderd, maar helaas....   Ik kan pas 11 juni testen.

Gr Ester

Hoi meiden,

Hier een ontzettend onzekere en beetje verdrietige mama Peet.
Op de een of andere manier heb ik er totaal geen vertrouwen in deze keer....
De spanning is bijna niet te houden en ik hou echt rekening met een dikke vette NEE, deze keer.
Waarom weet ik niet... kan niet zeggen dat ik symptomen heb van een menstruatie, maar ook niet van een evt. zwangerschap....
Misschien omdat ik de vorige keer al snel echt veel zwangerschapssymptomen had en nou dus helemaal niet.
Heb ook al 2 dagen weer wat meer buikpijn dan ik vorige week had. Soms ook echt krampen....
Dacht dit weekeinde veel afleiding te hebben, omdat het druk was, maar helaas heb ik niet de afleiding gevonden die ik zocht...
Oooooooooooooooooooooooooo, kon ik de tijd maar gewoon anderhalve week verder zetten, dan had ik duidelijkheid... Hier word ik knetter van!

liefs,
mama Peet

Hallo lieve meiden,

Hoop dat jullie snel beter nieuws te melden hebben. Ik zou eigenlijk 7 juni mogen testen maar het is ALWEER zo ver. Ik ben ongi geworden en hoe……..Ergens kan ik het gewoon niet geloven. Waarom is ons dit nou gewoon niet gegund? Hoeveel moeite moeten we hier nog voor over hebben? Ik had stiekem al uitgerekend dat ik uitgesteld was op….14 februari 2007. De dag van Valentijnsdag. Dat leek me nogal romantisch. Maar nee!!!! Niets van romantiek hier te zien. Dikke ogen met wallen……dat is alles wat je kunt zien. Zou het ons ooit lukken? Soms denk ik: als we er nu mee kappen, kunnen we tenminste verder met ons leven en het allemaal een plaatsje proberen te geven en hoeven we niet steeds deze mega klappen te verwerken. Maar……dan denk ik aan een toekomst zonder kindje en dan springen me de tranen in mijn ogen. Ik kan en wil mij dit gewoon niet voorstellen.

Lieve meiden, ik hoop toch echt dat jullie snel beter nieuws te vertellen hebben. Liefs en veel sterkte Indy

Lieve Indy en Peet,

Ook hier een flinke dip... de angst dat het misschien nooit zal lukken... Wat een afschuwelijk gevoel he?? Ik heb mijn NOD de 13de, maar voelde bij beide keren dat ik zwanger was al vanalles een week vtv, nu voel ik nog niks en heb er ook geen goed gevoel over...
Oh ik hoop zo dat we deze periode met alle verdriet en onzekerheid gauw achrer ons kunnen laten en supertrotse ouders mogen worden...

dikke kus van Mickey

Hallo allemaal,

Goh, ik ontdekte bij het googlen op internet deze site en heb jullie verhalen met ZEER veel interesse zitten lezen want... ik heb eindelijk 'lotgenoten' gevonden
Ik ben dus nieuw en zit , net als jullie, midden in een poging
Wij hebben afgelopen zaterdag onze 3e Cryo terugplaatsing gehad en zitten dus ook op het wachtbankje
Ben ik welkom ?
Ik wil wel graag weten waar NOD voor staat .. ik kan me er iets bij voorstellen en volgens mij is mijn NOD ook op 13 juni maar ... wie helpt mij ?

Heel veel sterkte in ieder geval ook allemaal en ik kan heel eerlijk zeggen dat ik NU al blij met jullie ben..

hallo,

Nou, ik ben nog steeds niet ongesteld en de test is negatief!!!! Mijn borsten doen wel pijn maar dat heb ik altijd als ik ongi moet worden. Normaal gesproken heb ik een week voordat in ongi moet worden buik- en rugpijn. Ik wordt gek van dat wachten!!!! Dinsdag moeten wij weer naar de gyn toe. Ben benieuwd wat hij voor ons in petto heeft....
Al meer mensen getest??

Gr Estere

Terug
Bovenaan