Op hoeveel flesvoedingen zitten jullie per dag?

Owh nog iets, alle flessen gaan zo goed als leeg alleen die van 23 uur niet, dan is dat zijn nachtvoeding, hebben wij ook gehad, laatste fles om 21 uur en toen om 5 uur de eerste. na twee weken in dit ritme hebben we z'n flessen verschoven en zitten nu op laatste voeding 23.30 en eerste om 07.30.

Wat je kan proberen (kost je een paar slapeloze nachten) wakker maken voor de laatste fles om 23 uur. Proberen zoveel mogelijk erin te krijgen en dan om 3 uur niets geven en rekken tot 5 uur ofzo en zo steeds verder naar 7 uur. Het kost wa gehuil, wel aanzien dat hij niet in paniek raakt....

de mijne 12 weken oud en heeft 8 voedingen per dag. elke dag is weer anders net als bij mijn vorige meid, is deze ook weer zo. ene keer wel s'nachts en andere keer weer niet. dan om 03uur en dan de volgende keer weer om 5 uur

dus bij mij steeds verschillend

Hoi hoi

Jesse heeft eigenlijk vanaf het begin de nachten doorgeslapen
Maar omdat hij dan overdag te weinig dronk (hij kon eerst maar kleine hoeveelheden per keer drinken) kregen we het advies om hem snachts wel wakker te maken
Dat hebben we 2 weken gedaan en toen dronk hij wel meer per keer en sliep ook de nachten door
Bij mijn andere kinderen deed ik na een week of 6 het gewoon zo....
De laatste voeding gaf ik dan rond 12 uur en daar deed ik 20 cc meer in dan in de andere flessen
Als ze dan toch snachts kwamen dan nam ik ze bij me in bed met een speentje...lekker dicht tegen me aan
Meestal sliepen ze dan binnen een kwartier weer verder en kon ik ze terug leggen in bed
Na een nacht of 3 sliepen ze dan uit zichzelf door
 Groetjes xennah

hallo allemaal

mijn zoontje is van 5mei nu dus 10 en een halve week en hij krujgt al van af dat hij
6 weken is 5 flessen van 180cc en dan nog 6schepjes forte erin dus totaal 200cc
en ik moet zeggen hij doet het er erg goed op hij slaapt al zeker 3weken door maar dan bedoel ik wel hij krijgt rond 18.45 zijn laatste fles gaat om 19.00 naar bed en is de volgende dag om ong 08.00 wakker soms iets eerder en heel soms iets later!!!!!!!!
dit is echt supper en op de dag eet hij ongeveer om de 2,5 a 3 uur.

als wij ons avond eten doen dan krijgt hij nu ook al een weekje wat fruit dat vind ie echt lekker zit ie van te genieten!
het is wel vroeg maar mijn andere zoontje kreeg dit ook al met 10 weken ongeveer
en daar mankeert niets aan

groetjes diana

Hallo,
mijn dochter is van 7 mei en krijgt ook 180 cc + de 6 schepjes. Ze laat eigenlijk standaard 30 cc staan. Maar dan weet ik wel dat ze genoeg heeft gehad. Als ik wil dat ze door blijft drinken komt het er toch allemaal weer uit. En nu ik haar zelf laat bepalen hoeveel ze neemt spuugt ze haast niet meer. Ik geef voeding wanneer ze zelf komt. De ene keer zit er 2 uur tussen de andere keer 4 of 5 uur. Ik heb dus geen vast tijd schema. Een enkele keer laat ze een halve fles staan en dan geef ik later op de dag nog een half flesje maar  het komt ook voor dat ze deze niet wil.  Maar ze groeid goed en slaapt de nachten door en is een heel  tevreden meisje.
Ook ik maak voeding voor 24 uur. Ik vind dit ideaal.
Groetjes Wendy

Hallo!

Mijn dochter is van 1 mei. Ze krijgt vanaf d'r geboorte volledige flesvoeding. Vanaf een week of 5 zat ze op vijf flessen van 150cc per dag. En sinds een week of wat drinkt ze nog maar 4 flessen per dag. Ze krijgt dan een fles van 190cc met 6 schepjes. Deze flessen drinkt ze meestal op, maar soms laat ze 30-50cc staan.

GR, cee (mv Julia en Isa(1 mei2007))

Anka krijgt nu 5 flessen van totaal 180 cc. (ze is nu 2.5 maand)

07.00
11.00
15.00
19.00
23.00 ( dan moet ik haar echt wakker maken)

Maar als ik haar niet wakker maak voor die laatste fles, komt ze 'snachts om 03.00 ofzo.
Dus dan maar wakker maken en kijken wat ze wil drinken.

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

hoi hoi,

Onze zoon van 5 weken krijgt  6 flessen van 165 cc friso extra per dag. Meestal  neemt  hij van 1 fles maar 100 cc en er gaan meestal maar 1 of 2 helemaal op. Hij heeft nog geen vaste voedingstijden, dat verschilt per dag.  Meestal om  drie uren, soms twee of vierenhalf. Hij krijgt de laatste fles meestal rond 8 of 9 uur, waarna hij zich tegen half vijf/vijf uur weer meld, dus dat is netjes.

Graag zou ik willen proberen om hem op 5 flessen te krijgen, maar hoe doe je dat, aangezien hij niet altijd zijn flessen leeg drinkt en dan binnen twee uur zich weer meld. Maar ja, het komt vanzelf. Hij groeit goed, hij is nu al bijna zes kilo. Hoe zwaar wegen jullie kindjes??

Terug
Bovenaan