Op kraambezoek bij Marieke en Nina.. (veel foto's)

Zooooooheeee,wat een mooie foto's......ach Marieke,ik krijg zo heimwee naar de tijd dat ons Tess zo'n klein prulleke was.Wat heb je toch een prachtige klein meisje en wat heeft dat kleine meisje toch een knappe stoere broer en knap bezoek....hee Kay!
Enne moeders wat straal je toch....met spleet en al,hahahaa.
Geef je kleine meid maar een zacht kusje en je knul een ferme knuffel!!
Liefs Kitty en Tess

hey Marieke, wat zie je er goed uit (ik vond je wat bleekjes op de foto die je toen op buikentopic had gezet)!!
en Nina droogt echt mooi op hoor, en als je d'r broertje ziet kan het toch ook niet anders!

liefs Jenneke mv Ivar

Die foto van het boertje.............. smelt!!!! Wat een lief poppetje, Marieke ze droogt práchtig op!!

En wat een geweldig fotoverslag weer, foto's en tekst: helemaal leuk (maar dat kan ook niet anders met 2 van die kereltjes haha, die foto waar Thomas ligt te pitten haha, je ziet het gebeuren)

Groetjes
Susan

Oh wat een mooie en leuke foto's zeg! Wat is Nina een lekker meisje met haar lekkere bolle wangen!!
En Kay is ook echt een lekkere snoepkont haha Thomas kan er ook wat van!
Marieke die foto waar jij Nina de fles geeft is erg leuk en mooi!!
Liefs Esther

Oh Marieke, wat zal jij trots en blij zijn met je 2 prachtige kindertjes!
Zo te zien hebben de 2 grote mannen ook genoten van het kraambezoek!

Idd die foto van een slapende Thomas...geweldig!

Groetjes van Cissy

Ahhh wat is ze een lief droppie en wat is ze mooi!

Je manneke helemaal in coma na een dag vol indrukken, geweldig, was tochw el een beetje moe mama!

Geniet van je kids.

Liefs Nanda

Oh wat een heerlijke foto's! Twee prachtige kinderen heb je me daar!

Leuke foto sessie, die foto van Thomas in diepe slaap aan tafel is ook echt geweldig.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan