Op mijn 20 weken echo blijkt dat mijn baby ACC heeft

Beste
Ik heb echt hulp nodig ik zit al 2 weken met veel in mijn gedachten op mijn 20ste echo heeft de gynaecoloog mee verteld dat er veel miss gaan in de hersenen van mijn baby zo als
- colpocefalie
-blake s pouch cyste
- ventriculomegalie
Ik heb gisteren vruchtwaterpunctie gehad en binnen 3 weken is het MRI scan
De gynaecoloog heeft verteld dat er veel mensen zijn die het zwangerschap stop zetten ,
Wij weten nog niet wat onze baby later gaat kunnen en wat wij moeten verwachten , kan Aub iemand met ervaring of dat er haar dit overkwam mee vertellen wat ik moet doen of hoe haar baby het doet??
 
Het is een wat late reactie… Maar uit de grond van mijn hart meen ik ieder woord…
Ik heb niet in dezelfde situatie gezeten. We hebben wel met 34 weken een kindje verloren…
Het enige dat ik zeggen kan, is volg je hart èn je gevoel. Er is niemand anders dan jij (en je partner) kan vertellen wat jullie doen moeten…
Ik wil niet zeggen dat het makkelijk zal zijn een kindje met evt beperkingen op te voeden, maar in het zh zijn ze zo gefocust op wat een kindje dan niet zou kunnen. Maar is het niet belangrijker te kijken en te focussen op wat een kindje wel kan…
De hele maatschappij is zo gericht op de perfecte mens… Maar waarom?? En wat is perfect??
 
Terug
Bovenaan