op mn donder gekregen....

Wat raar zeg. Goed dat je toch even gebeld hebt. Zeker als hi niet ingedaald is, moeten ze je toch instructies geven...

Gelukkig dat je vrijdag kan komen voor HET bevallingspraatje. Ik vind het sindsdien ook allemaal wel erg dichtbij komen. Leuk en spannend!

Groetjes, Marijne

Na ja, wat een rare reactie van die mevrouw aan de telefoon.

Volgens mij is het iig zo dat als je baby nog niet is ingedaald, en je vliezen breken, je even moet kijken wat voor kleur het vruchtwater is, dan gelijk moet gaan liggen en bellen naar de gyn.

Na ja, wat een rare reactie van die mevrouw aan de telefoon.

Volgens mij is het iig zo dat als je baby nog niet is ingedaald, en je vliezen breken, je even moet kijken wat voor kleur het vruchtwater is, dan gelijk moet gaan liggen en bellen naar de gyn.

Na ja, wat een rare reactie!
Maar goed, een extra controle vind je niet erg gelukkig!
Ik vind het zo spannend! Ben woensdag 39 weken. Mijn 2 andere kids waren 5 dagen te laat. Daar ga ik nu ook van uit, maar toch kriebelt het af en toe! Je weet het niet he....

Nou das ook wat jij erop aangesproken!!
Jij weet niet beter, je doet alles braaf wat er gezegd word. maar gelukkig dat zelf toch nog aan de bel hebt getrokken. Vind ik super knap van je.
En gelukkig nog een extra afspraak, hoop dat alles duidelijk voor je wordt, schrijf al je vragen op papier, weet je zeker dat alles beantwoord wordt.

Terug
Bovenaan