op naar 3e ronde met clomid

hoi meiden,

ik ben alsnog gisterochtend ongesteld geworden. Twas ff balen, maar ben snel weer met volle moed vooruit gaan denken. Twas ook pas onze eerste echte kans, dus ja, dan was het natuurlijk wel heeeel mooi geweest! Maar gelukkig voel ik me nu weer prima en heb ik alweer zin in de volgende ronde! Vrijdag weer beginnen met clomid 100 en volgende week vrijdag de eerste FM. Hoop dan ook weer mooie eitjes te mogen zien! Zoja, dan volgt meteen de Pregnyl spuit. (vraag nu of ik een hogere dosis mag, de 10000e, omdat ik toch volgens mij later mijn eisprong heb gehad dan binnen de verwachte tijd van 36 uur)

Iedereen verder veel succes verder en hou allemaal de moed erin he??

Liefs Imme

Ha meissie!

Jammer zeg...zeker nu je wat later ongi geworden bent, dat maakt je toch aan het twijfelen...
Wel knap van je dat je alweer zo positief bent en er weer helemaal voor gaat! Duurde bij mij toch even een paar dagen.
Dus waarschijnlijk volgende week vrijdag je Pregnyl, dan dus eisprong op zondag? Als ik deze cyclus net zo werk als de vorige keer dan zal ik waarschijnlijk woensdag of donderdag (volgende week)  mijn tweede IUI krijgen. We gaan er weer helemaal voor. Mijn volgende NOD is dan op 27 sept, de verjaardag van mijn zoontje. Ik hoop dat het een superdag wordt. Niet alleen zijn feestje, maar ook op een broertje of zusje in mijn buik...... Dat is toch het mooiste kadootje....

Kletsen we hier maar weer verder?? We lopen toch nog ongeveer gelijk....

Liefs en succes met de Clomid en tot gauw!

Ginger

hee meis!

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat! Logisch dat het een tijdje geduurt heeft voordat je weer een beetje positief kan denken. Tis ook allemaal niet niets! En ik denk dat wat jij moet ondergaan nog wel belastender is dan wat ik moet doen. De wens is hetzelfde, maar lichamelijk voor jou zwaarder. Ik hoop dan ook van harte dat je op de verjaardag van je zoontje zelf ook een heel mooi kadootje mag krijgen! Lijkt me super.....

Ik denk dat ik maar weer een cyclus van 30 dagen aanhou. Deze duurde dat ook. Ik denk alleen dat ik met de Pregnyl mijn eisprong NA 36 uur heb gehad. De follies waren ook nog vrij klein (16 mm) toen ik de spuit kreeg. Ik vraag de volgende keer een dubbele dosis. Maar ik hoop helemaal dat ik bij de FM weer eitjes heb! (en hoop dat ze dan net iets groter zijn dan de vorige keer hihi) Maar ik zal wel overleggen met de gyn. Misschien kan je wel niet later een eisprong krijgen met pregnyl en heb ik gewoon een langere luteale fase (schrijf ik dat goed??) gehad. Dat kan natuurlijk ook altijd nog!

Ben allang bij dat de hormonen goed zijn werk hebben gedaan en dat ik dus 'netjes' ongesteld ben geworden. Maar geef toe dat ik echt wel even van slag was hoor!!

Mijn NOD hou ik nu nog op 2 okt. Leuk als we blijven kletsen, we lopen idd aardig tegelijk op!

Hoe is bij jou nu de planning? Moet je nog komen in het ziekenhuis? En krijg je ook nog hormonen of is het in je eigen cyclus? En moet jij ook komen voor een FM?

liefs imme

He die Imme!

Balen joh! Die k#t duivels ook altijd ;-)
Ook bij mij zijn ze weer onderweg. Al willen ze niet helemaal doorzetten, de hoop is iig gevlogen. Ook ik begin dan vrijdag of zaterdag weer aan de clomid....
Op naar de volgende ronde maar weer...
Goed van je dat je alweer zoveel moed bij elkaar gerommeld hebt. Hier lukt dat nog niet helemaal maar al beter dan vanmiddag.

Nou we houden elkaar wel weer op de hoogte.

x Niekje

Lieve Imme

Jammer dat die RD toch zijn doorgebroken. Ik had zo'n goede hoop voor je. Goed dat jeweer doorgaat en dat je je goed voelt.
Succes

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan