op naar 3e ronde met clomid

bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden! Ik heb vandaag de eerste pillen clomid genomen. Na dagen te gaan.... de vorige keer kreeg ik vanaf dag 3 last van bijwerkingen, opvliegers en emotioneel enzo. Dit duurde tot een dag of 3 vanaf de laatste pil. Paar dagen later kreeg ik Pregnyl en toen begonnen de bijwerkingen weer opnieuw! Haha, zo blijven we bezig!

Ik heb het er dubbel en dwars voor over, net zoals jullie natuurlijk! Op een dag hebben we allemaal ons wondertje waar we zolang op gewacht hebben! (ben vandaag behoorlijk positief en vrolijk, moest er even uit....hihi)

tot mails!

Imme xx

He vrolijke muts! :)

Ik begin vanavond weer met de clomid....
neem jij ze s'avonds of smorgens???

Nou veel succes en ik hoop dat ik na 1 dag clomid net zo vrolijk en positief ben als jij!
We gaan  iig weer gelijk op dus kunnen we elkaar er weer doorsleuren.

xxx Niekje

he niekje,

ja, lopen we idd gelijk op! Nou dan kunnen we weer lekker elkaar lastig vallen met allerlei kwaaltjes haha! Nee hoor, tis fijn om hier je gevoelens te kunnen uiten!

In principe neem ik de clomid na het ontbijt in. Dus als ik moet werken rond 8 uur en als ik vrij ben gewoon wat later na het ontbijt.

nou meid, we spreken elkaar snel weer! Veel succes met je nieuwe ronde Clomid, hoop dat je er niet al te veel last van krijgt!

Imme xx

Terug
Bovenaan