Op naar de volgende 700

A

Anoniem

Guest
Ben ik er een avondje niet en wat ziet mijn oog. Is de topic vol. En dat met zon mooie afsluiter van Ida. Wie gaat er mee voor de volgende 700?

Ik uiteraard! Maar nu even niet, moet nog zóveel doen...
We waren overigens al een andere gestart, maar deze is ook goed.
Het blijft leuk, zo'n open topic ertussen.
Sil

Ik doe ook weer mee!
Maar ook niet nu...Efraim is weer wakker.

Ik doe ook mee!

De vorige 700 heb ik gemist ivm vakantie maar nu ben ik er weer!!
Sophie is nu Teletubbies kijken en Floris ligt te slapen dus ik heb even tijd.
Ik moet nog boodschappen doen maar het is hier heel vervelend weer (ik moet echt op mijn woorden gaan letten want mijn dochter zegt me nu alles na). Ik hoop dat het nog droog wordt en anders maar even met de paraplu gaan lopen (regenhoes van de kinderwagen ligt in de auto en die heeft mijn man mee naar het werk).

Ik ga nu weer want Sophie wil  aandacht.

Ik moet eigenlijk ook om boodschappen maar het is echt heel vervelend weer inderdaad! Denk dat ik manlief maar een pizzaatje mee laat brengen.  

Hoi!Hoi!

Ik heb gelukkig nog aardappeltjes over van gister.. ik ga ze lekker opbakken.. worstje erbij... sla en tomaatje heb ik nog...
Echt ruk-weer ja....

@ida; leuk dat je alsnog bericht 700 heb geplaatst!

En ik heb leuke post gekregen... shirtje en romper van Drukkies is (2e bestelling ) binnen.. Ik vind het écht superspul en kwaliteit.. Ennnnnnn, ze hebben mijn dochter d'r naam écht goed geschreven op de romper!!

Ik ken het merk "drukkies" niet. Wat voor een kleding hebben ze daar?
Ik moet voor Floris weer een nieuwe garderobe aanschaffen want maatje 74 wordt  te klein.

Ik heb net toch nog maar even boodschappen gedaan. Sophie had haar eigen paraplu (vindt ze heel stoer alleen houdt ze 'em vaak net niet boven haar hoofd hahahaha). Gelukkig was het net even wat beter (dat betekent het regende wel maar niet zo hard).
Nou moet ik ook nog zo gaan koken (zucht). Zo'n pizza klinkt wel erug lekker.....

Wij gaan voor snel en makkelijk; groenten uit pot, aardappeltje opbakken (krieltjes) en voor vlees duik ik nog even de vriezer in. Vast wel een hamburger of schnitzel ofzo te vinden.

Ik heb me nog niet overgegeven aan het webwinkelen voor Lara; ben bang dat het hek dan van de dam is! Hahaha! Gelukkig heb ik nog een voorraadje maat 80 en 86 voor haar liggen. M'n zus heeft een dochter die 2 jaar ouder is en dus flinke stapels kleertjes op zolder bewaarde. En ook tussen de kraamkado's zaten wat grotere maten. Dus de noodzaak om te shoppen is er theoretisch gesproken niet...

Het is hier momenteel eventjes heel mooi weer; zonnetje erbij! Dus daar heb ik net even gebruik van gemaakt om een rondje te wandelen met ons prinsesje. Lekker in de draagzak; heerlijk om haar zo dichtbij te hebben! En zijzelf vindt het ook fantastisch. Ze begint helemaal te glimmen en te springen als ik het ding tevoorschijn haal!

Voor iedereen; succes met eten klaarmaken en eet smakelijk!

Jacoline.

Terug
Bovenaan