Als ik het goed begrijp is iedereen al weer weg... Geen probleem natuurlijk!
Ida, om even antwoord te geven op je vraag; yep, ik kan Lara nog steeds in de draagzak hebben. We hebben een Red Castle Sport (ofzoiets) en daarin kunnen kids tot 12 kg. We dragen haar nu met d'r gezicht vooruit, dus ze kan de hele wijde wereld inkijken!
Lara was vorige week op het cb bijna 8 1/2 kg, dus theoretisch gezien kan het nog. En ik hou het zeker wel een half uur uit, dan beginnen m'n schouders en nek wel pijnlijk te worden. Maar dan kan ik nog een keer van positie wisselen en dan houden we het nog wel eventjes uit. En m'n doorzettingsvermogen draagt ook nog een kilootje of wat mee; ik vind het gewoon zo lekker om haar in de draagzak te hebben en zijzelf heeft het ook zo naar d'r zin!
Sommige mensen ervaren de draagzak als een "flop", nadat ze hem hebben aangeschaft. Voor ons is het denk ik de beste aankoop die we gedaan hebben!
Enne, Issie; ik vind het echt onwijs goed van je dat je, ondanks je rugprobleem, zo gepoetst hebt vandaag!!! Petje af!
Hey J_U_F, stuur je schoonmoeder ook even bij mij langs! Vooral de ramen hebben nodig een schoonmaakbeurt nodig (zowel binnen als buiten)...
Prettige avond allemaal!
Jacoline.