Op naar de volgende 700

He meiden,

Ik heb een lekker dagje gehad. Wezen theeen bij een oude vriendin en teuten met Jeske. En jullie?

Leuk zeg, ik heb niet veel gedaan! Lekker rustig dagje gehad...
Op mijn gemakkie de keuken en de wc gepoetst en wat was weggewerkt.
Dat eerste moest nodig gebeuren dus deze krakkemikkige dame heeft zich maar een beetje opgepoetst en is gaan soppen...
Wel op zijn elverdertigst maar goed...het is gebeurd.

Nou ik vind dat al heel wat hoor. Zeker als je zoals jij last hebt van je rug. Mijn schoonmoeder komt donderdag en vrijdag oppassen. Als diu is geweest blinkt mijn  huis altijd uit zijn voegen . Ik wacht dus even met poetsen.

Hahahaha, das handig, zo'n schoonmoeder.
Ik heb ook alleen het broodnodige gedaan hoor.
De buitenkant blinkt, zeg maar...

Hmmmm buitenkant is net zo goed . Niemand die het ziet. Ik moet er helaas vandoor. Manlief wil achter de PC . Tijd voor een laptop

Als ik het goed begrijp is iedereen al weer weg... Geen probleem natuurlijk!

Ida, om even antwoord te geven op je vraag; yep, ik kan Lara nog steeds in de draagzak hebben. We hebben een Red Castle Sport (ofzoiets) en daarin kunnen kids tot 12 kg. We dragen haar nu met d'r gezicht vooruit, dus ze kan de hele wijde wereld inkijken!

Lara was vorige week op het cb bijna 8 1/2 kg, dus theoretisch gezien kan het nog. En ik hou het zeker wel een half uur uit, dan beginnen m'n schouders en nek wel pijnlijk te worden. Maar dan kan ik nog een keer van positie wisselen en dan houden we het nog wel eventjes uit. En m'n doorzettingsvermogen draagt ook nog een kilootje of wat mee; ik vind het gewoon zo lekker om haar in de draagzak te hebben en zijzelf heeft het ook zo naar d'r zin!
Sommige mensen ervaren de draagzak als een "flop", nadat ze hem hebben aangeschaft. Voor ons is het denk ik de beste aankoop die we gedaan hebben!

Enne, Issie; ik vind het echt onwijs goed van je dat je, ondanks je rugprobleem, zo gepoetst hebt vandaag!!! Petje af!

Hey J_U_F, stuur je schoonmoeder ook even bij mij langs! Vooral de ramen hebben nodig een schoonmaakbeurt nodig (zowel binnen als buiten)...

Prettige avond allemaal!
Jacoline.

quote: femksophie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2007 16:41:39'));

Ik ken het merk "drukkies" niet. Wat voor een kleding hebben ze daar?
Ik moet voor Floris weer een nieuwe garderobe aanschaffen want maatje 74 wordt  te klein.

Het is niet zozeer een merk maar een online winkel... Ze bedrukken shirts en rompers.
Echt supercool! ze hebben afbeeldingen maar ook tekst kan je plaatsten.
Zelf dus de tekst maken.. echt super!! de broekjes en mutsjes die ze hebben gaan helaas maar tot maat 80 als ik me niet vergis. De grotere maten vallen overigens wat klein.. 1 maatje groter pakken is dan ook mijn tip
Achter de naam drukkies gewoon punt NL en surf's up!

Terug
Bovenaan