Op naar de volgende 700

Sorrie Issie!!
Ik was even verder op het forum aan het lezen..

Met jou gaat het iets minder nu lees ik he?! Erg kl*te zeg! Hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen, want ik kan me voorstellen dat het zo niet altijd meer even leuk is..
Gelukkig is je kleine mannetje wel weer wat vrolijker! Dat scheelt ook een hoop, toch?!

Met mij gaat het goed! Ik ben wel eeeerg moe dus ga nu ook lekker naar bed!
Morgen heb ik lekker vrij en mijn mannetje ook dussss we gaan lekker winkelen!!! Mijn favoriete bezigheid
Ons meisje moet ECHT heel nodig nieuwe kleren, en een jasje hebben, dus morgen mag ik lekker veel geld uit gaan geven! Hahaha!
Ik heb zelf trouwens ook nog vanalles nodig....maar eerst maar eens voor haar kijken!
Heb er echt wel zin in, lekker even eruit met zijn drieen!

Ga nu slapen, weltrusten allemaal!!

X 4dec

Lekker shoppen! Leuk zeg!!! En dan met zijn drietjes, dat is helemaal top.
Sinds ik Efraim er is koop ik zelden meer iets voor mezelf.
Ik koop veel sneller iets voor Efraim. Hihihi...

Met mij gaat het niet zo nee.
Eigenlijk zit ik er echt ff doorheen.
De hele dag staan de tranen al in mijn ogen.
Ik kan bijna niks met die rug, maar ja, je moet wel he, met zo'n kleintje.
Het huishouden versloft echt gigantisch. Voor mijn gevoel is het hier echt een grote bende. Zal heus wel meevallen, maar ik doe altijd veel meer...
Dat frustreerd me ook enorm...
Ik ga toch maar eens naar de huisarts.
Vrijdag is manlief vrij, dan hoop ik te gaan.

Hoi allemaal,

@4dec; heerlijk even shoppen! Ik ben benieuwd of je bent geslaagd, laat je het even weten wat je gekocht hebt. Be erg nieuwsgierig.

@Ida; Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar als Issie trots op je is, dan ben ik dat ook!

@Issie; Wat ontzettend kl*te dat het nog niet lekker gaat. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er heel erg gefrustreerd van raakt.
Ik probeer nog steeds met je mee te denken, maar ik kan ook niks meer verzinnen wat je zou kunnen helpen.
blijf het iig van je afschrijven, misschien lucht het een beetje op.
Liefs Sil

ja Issie, dat is echt (zacht uitgedrukt) Shit zeg!!
En inderdaad, met een kleintje kun je helaas niet de hele dag de rust nemen die je misschien eigenlijk zou moeten of willen hebben...
Goed dat je even naar de huisarts gaat, want je hebt er nu toch wel al erg lang achter elkaar last van he?!
Wie weet met wat voor een ideeen de huisarts nog komt, misschien dat dat je dan weer helpt.
Ik hoop het echt voor je!

Nou, ik had ons dagje vandaag al helemaal gepland, maar natuuuuurlijk loopt het dan helemaal anders!
Maar goed, het was toch een leuke dag hoor!
Ik denk: de kleine rond 10.15 nog even naar bed, rond 12.00 uur wakker, eten geven en dan kunnen we tot 15.30 ofzo winkelen en dan kan ze gewoon nog s'middags slapen (slaapt niet in de wagen).
Maar nee hoor!
Om 10.15 ging ze naar bed (zoals altijd!) en om 11.30 viel ze pas in slaap!!! Terwijl ze dus wel echt moe was...
Om 13.00uur was ze wakker, eten gegeven en meteen gegaan.
We hebben ook nog niet veel gekocht(tenminste, ik had veeeel meer in mijn gedachten van te voren! Hahaha!): Een winterjasje, een broekje(super leuk!!!) en 2 truitjes voor op dat broekje.
Vrijdag of zaterdag gaan we nog een keer ergens anders kijken
Om 16.30 uur waren we thuis, ze viel bijna in slaap in de auto. Nog even voor een uurtje in bed gelegd, maar niks! Ze wilde gewoon niet slapen..Kom je daarvoor naar huis toe
Om 17.30 viel ze in slaap (veeel te laat dus) maar om 18.00 uur was ze alweer wakker!
Nou, en toen was ze hyper-actief!!! Zo hadden we haar nog nooit meegemaakt! Schreeuwen, gillen, spelen, vertellen...zooo vrolijk! En toen lag ze dus pas om 21.15 in bed!

En nu ben ik moe!!! Hahaha toch vermoeiend he, zo'n dagje!
Ik ga dus ook niet te laat naar bed (pfff het is nu al 22.00 uur!) want moet morgen weer om 6.00 uur opstaan om te werken
Och ja, nog 1 dagje en dan heb ik alweer (een druk!!) weekend!!!

X 4dec
(en sorrie voor mijn lange verhaal)

Hahahaha, o 4 december, dat zul je altijd zien met die kleintjes. Ze doen het nooit zoals jij in gedachten had. Nou ja, kun je dit weekend nog een keer gaan shoppen.
Hahahahaha...

Jullie zijn trouwens echt lief!
Ik ben wel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.
Het is zoooo rot. s'morgens sta ik op en dan gaat het wel, maar zodra ik Efraim bijv. alleen al weer terug in bed heb gelegd, begint de ellende weer.
En nu moet ie straks ook nog in bad. (is er al 2 dagen niet van gekomen.)
Pffft...Nou ja, ik ga eerste effe een bakkie doen.

En morgen naar de huisarts want dit is geen doen meer zo...

Thanx, voor jullie lieve reacties!

Terug
Bovenaan