Op naar de volgende 700

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 11:52:18'));

zou wel fijn zijn ja, dat nu een keer alles meezit!
Voordeel is wel dat het particulier verhuur is... dus geen ellenlange wachtrijen

Oh da's inderdaad wel weer mooi. En een fatsoenlijke prijs?

maar goed... ik probeer hier niet in te "blijven hangen" is niet goed voor mn depressie  En er dan maar zelf korte metten mee te maken!
Je moet wat hé???

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 11:55:02'));

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 11:52:18'));

zou wel fijn zijn ja, dat nu een keer alles meezit!
Voordeel is wel dat het particulier verhuur is... dus geen ellenlange wachtrijen

Oh da's inderdaad wel weer mooi. En een fatsoenlijke prijs?

JA!! dat viel me echt 100% mee!!! rond de 472,- euri weet alleen niet of het een 3 of 4 kamer appartement is.... maar dat doet er (nog) niet toe

Ja, zo heb ik een  bepaalde verzekering.
Nou, toen ik nog thuis woonde betaalden mijn ouders die natuurlijk.
Nu ben ik al bijna 4 jaar getrouwd en nu is het nog niet geregeld dat ik hem betaal...

Maar, debby, ik ga echt voor je duimen dat het je meezit dit keer.

heel goed Debby, zie het lekker zonnig  in. Wie weet zit je in no time binnenkort in je nieuwe huissie lekker in te richten enzo.

je wil niet wéten hoe graag ik daar naar hunker ida.... da's erg lang geleden!!

Dat valt inderdaad mee Debby die prijs.
Nou, ga zo maar lekker effe naar buiten, de zon in je gezicht de wind door je haren.
Dat doet een mens goed.
Hou je taai he meid!

Ik ga een broodje smeren voor mijn kleine en mijn grote man.
De een komt zo uit bed en de ander uit zijn werk.

Terug
Bovenaan