Op naar de volgende 700

Jaaaah, lekker weer he?!
Wij hebben vanmiddag gewoon buiten gegeten.
En dat in oktober...super gewoon.

En jullie?
Ook lekker buiten geweest.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 19:22:57'));

ik had eerst helemaal niet door dat ze het niet begreep, maar dat bleek dus van wel.

Daarom heb ik het nog eens opnieuw gevraagd... ik dacht dat ze het niet snapte.. pfff ik muts nog uitleggen ook... en het dan n'g niet snappen... en Sil d'r oorbellen erbij halen... pffff

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 19:22:03'));

resistance is futile...... toch chakotay???

Chakotay? Die ken ik niet!

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 19:22:57'));

ik had eerst helemaal niet door dat ze het niet begreep, maar dat bleek dus van wel.

Ik vraag me ook af wie er nu een heisa van dat topic maakt??????? Hahahahaha....

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 19:23:12'));

Jaaaah, lekker weer he?!
Wij hebben vanmiddag gewoon buiten gegeten.
En dat in oktober...super gewoon.

En jullie?
Ook lekker buiten geweest.

uhh nee.. haha, pyama-dag... die meid was al overspannen van de veel (te) drukke agenda van de laatste weekend/week.. lekker rustig dus.
En bij zwanger forum was er ook nog verhitte dingen gaande.. hahaha

Heerlijk he Issie,
Wij zijn ook twee keer buiten geweest met Thom. Lekker wandelen in het park.
Thom zit zoooo lekker in z'n velletje!

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 19:24:29'));

Ik vraag me ook af wie er nu een heisa van dat topic maakt??????? Hahahahaha....

hahaha issie rulezzzz!!!!

Terug
Bovenaan