Op naar de volgende 700

Maar ze schrijft toch ergens dat zei zelf dat account heeft aangemaakt om te laten zien waar iedereen mee bezig is ofzo???

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 19:17:58'));

nee ida... ze is niet dezelfde... is iemand die ff wilde gallen (op een leuke manier) samen met nog 2... (of nog 2 accounts aangemaakt)

Maar ik moet zeggen; ze heeft supertof erop gereageert!! viel me 100% mee!!

Is er nu weer vrede?

het ene oor in het andere oor uit hoor ida!! pffff ik noem ze tegenwoordig het confrontatieburo...
B'Elanna zou ook té zwaar zijn... ammehoela, de spekkies moet ik nog zoeken.
Met 12 maand was ze 77 cm en 9450 gram...

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 19:18:50'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 19:15:20'));

Ja uhm, hij was 73 cm lang en woog 9820 kg.
Een kort dik propje dus...

Hij is inderdaad mooi op gewicht. Precies andersom als Thomas die dus vooral lang en mager is. Maar hadden ze ook commentaar dat hij te zwaar zou zijn of is het prima zo?

Ja ze zeiden wel dat hij boven het gemiddelde zat met zijn gewicht. Maar verder deden ze er niet moeilijk over.

Ida, deden ze bij jou wel moeilijk dan.

Efraim eet gewoon normaal hoor. Niks bijzonders. ik kan hem moeilijk op dieet gaat zetten.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 19:19:48'));

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 19:17:58'));

nee ida... ze is niet dezelfde... is iemand die ff wilde gallen (op een leuke manier) samen met nog 2... (of nog 2 accounts aangemaakt)

Maar ik moet zeggen; ze heeft supertof erop gereageert!! viel me 100% mee!!
Is er nu weer vrede?

de gene die rot opmerkingen hebben durven volgens mij zelfs niet meer te reageren.. hahaha die worden gelijk afgekapt met een bijpassend plaatje
erg leuk dus!!! (ik heb er ook aan mee gedaan)

het wil wat met die lengtes en gewichten.
Wel fijn als er niet teveel over gemekkerd wordt door het CB
Thom heeft wel altijd trek in eten en soms zelfs 's nachts om 4 uur, dan wil ie een fles. Met water neemt ie geen genoegen. Die verpleegkundige zei dat dat klopt omdat hij zo lang is. Hij heeft die voeding dan echt nodig en ze raadde aan zoveel mogelijk er overdag in te "stoppen".

Terug
Bovenaan