op naar het nieuwe avontuur...

hoi meiden....

Ben nog lang niet fit... Griepje hakt er flink in.
Maar vanmorgen zijn de RD toch doorgebroken en heb ik eindelijk duidelijkheid.

Vanmiddag naar het ziekenhuis (gelukkig mijn eigen gyn) en dan krijg ik te horen hoe en wat allemaal...
Vind het vreselijk spannend en twijfel enorm...

Moet ik niet een paar maanden rust nemen?....

Nou ja... we gaan er gewoon voor!!!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
mama Peet

Lieve Peet,

Wil je heel veel succes wensen, en je moet gewoon je gevoel volgen. Dat is volgens mij het beste. Hoop dat er en mooi wondertje voor je gaat komen.

veel lieffs Roelien

hey peetje!!
ik denk dat we maar samen een time out moeten gaan nemen, wat een ellende he allemaal!!!!
maar we duimen verder,
laat het aub allemaal goed komen voor ons allemaal,want hier wordt je echt niet vrolijk van,
meis ik denk aan je,
xxxxx wendy

hallo meiden,

Even een update van deze kant....
De hele dag heb ik lopen twijfelen of ik wel moest beginnen met de volgende stap... Is het niet wijs om een maandje of misschien wel twee ff niks te hebben.....

Maar, vol goede moed stapte ik straks het ziekenhuis binnen.
Mijn gyn. en ik hebben een heel fijn gesprek gehad en ik heb ook mijn twijfels geuit.
Zij snapt mijn twijfels heel goed en vindt het voor mij ook heel lastig.
Ik heb verteld over een vriendin, die een half jaartje rust heeft genomen en het daarna niet meer kon opbrengen om weer te starten.
Op dit moment voelt het voor mij ook zo. Ik heb echt het idee als ik nu een pauze neem ik niet meer begin.
Dus we gaan er voor!!!

Heb mezelf wel een streefmoment gegeven en tot daar en niet verder.
Ik wil weer gaan genieten van het leven.... Genieten van mijn gezin, weer een beetje mezelf worden en rust in mijn lijf!

Maar goed.... Vol goeie moed gaan we donderdag toch wel starten.
De puregon en pregnyl zijn besteld bij de apotheek en kan ik morgen ophalen.
Donderdagochtend ga ik naar het ziekenhuis voor prikinstructie voor de puregon en dan kan het avontuur beginnnen.
Ik begin met dagelijks 50 eenheden te spuiten en dan wordt mijn cyclus goed gevolgd...
Kijken hoe ik daar op reageer...
Ik hoop dat het werkt en dat er een of meerdere eitjes groeien.
Volgende week donderdag 1e echo en dan de maandag er op weer... en hoe het dan verder verloopt... jullie horen het wel.

Liefs en tot snel
Peet

Terug
Bovenaan