Hoi Ester en alle andere meiden
het prikken valt me zo ontzettend mee!!!! Ik spuit nu al meer dan een jaar een keer per maand pregnyl. Ook dat viel me echt reuze mee.
En nu met puregon idem... Het stelt werkelijk niks voor.
En eigenlijk is het zelf spuiten makkelijker dan wanneer je het laat doen... Dan weet je niet precies wanneer die prik komt en nu zet je hem zelf, dus je weet wanneer de prik komt.
En tja meid... Het klinkt misschien echt heel gek, maar op de een of andere manier geeft het me rust dat ik nu weet hoe lang ik nog te gaan heb...
Mijn man en ik zijn het samen heel erg eens en we hebben gewoon gezegd dit doen we nog en dan is het klaar. Dan houdt het op.
Ik vind dat wel super moeilijk, en moet er ook echt wel een traan om laten, maar ik wil weer mezelf worden.
Door de clomid staat mijn leven al anderhalf jaar op zijn kop.
Tel daar de miskraam, de cyste met operatie als gevolg en alle andere ellende nog eens bij op en dan kan het gewoon niet meer.
Ik ben niet meer Peet die ik 2 jaar geleden was toen onze kinderwens voor nr 2 vorm kreeg.
De laatste weken heb ik thuis, maar ook op mijn werk heel veel moeite met dingen ondernemen. Ik kom tot niks en doe alleen wat perse moet. En dat kan gewoon niet langer zo!!!
Vandaag voel ik me best wel lekker en ben mijn hele huis eens goed onder handen aan het nemen.
Heb net eerst alle papieren uitgezocht en weer neergelegd waar ze horen te liggen.
De wc heeft al een grote beurt gehad, de ramen zijn gewassen, er hangen 3 machines was aan de lijn buiten enz. enz. enz...
Ik heb opeens een berg energie op de een of andere manier en daar maak ik vandaag toch maar eens gebruik van.
Want door al mijn verdrietjes van de afgelopen weken is er veel blijven liggen.
Tot snel maar weer....
Pff... wat een verhaal trouwens.
Liefs voor iedereen
Peet