op naar het nieuwe avontuur...

Hoi peet

Fijn om te horen dat je er weer helemaal voor gaat! en dat je voor jezelf een grens hebt afgesproken. Succes verder met het prikken en laat je eitjes maar groeien!!!

Gr Ester

Hoi Peet,

Fijn te horen dat je zo'n goed gesprek hebt gehad in het zh en dat je je twijfels besproken hebt. Het blijft erg moeilijk om keuzes te maken in zo'n situatie, je weet tenslotte nooit wanneer je het goed doet.....
In elk geval knap van jullie, dat jullie er weer helemaal voor gaan! Moet toch een keer lukken met zo'n sterke en enthousiaste ouders met zulk doorzettingsvermogen!!!
Succes met de behandelingen en tot snel!!

Liefs,

Ginger

lieve meiden,

Vanmorgen heb ik mijn prikinstructie gehad en de eerste puregon gezet!
Het avontuur is begonnen!!!!
Ik hoop dat het ons heel veel geluk gaat brengen en dat we snel een keer goed nieuws mogen brengen.

Sommige van jullie geven aan dat het knap is dat we een einddatum in ons hoofd hebben.
We moeten wel... Anders gaan we hier aan onderdoor!
Wij willen weer genieten van het leven, van elkaar en van ons manneke.
En door alle ellende die we de laatste tijd mee maken, schiet het genieten er heel vaak bij in.
Dat mag en kan gewoon niet gebeuren.
We hebben in onze omgeving te veel relaties stuk zien lopen op het niet vervullen van een kinderwens...
dat willen wij gewoon echt niet laten gebeuren!

Liefs,
mama Peet

Hoi Peet,

Ik kan idd wel indenken dat jullie een datum/grens hebben gesteld maar lijkt me toch heel erg moeilijk om zoiets te beslissen. Blijf het knap vinden. maar je familie gaat idd dan toch voor. Succes met het prikken. Vind je dat niet eng?? Ik ben dus zelf verpleegkundige en het geven vind ik niet erg. Maar wanneer ik zelf een prik krijg..... HELP!!! vreselijk!

Sterkte!

Liefs Ester

Hoi Ester en alle andere meiden

het prikken valt me zo ontzettend mee!!!! Ik spuit nu al meer dan een jaar een keer per maand pregnyl. Ook dat viel me echt reuze mee.
En nu met puregon idem... Het stelt werkelijk niks voor.
En eigenlijk is het zelf spuiten makkelijker dan wanneer je het laat doen... Dan weet je niet precies wanneer die prik komt en nu zet je hem zelf, dus je weet wanneer de prik komt.

En tja meid... Het klinkt misschien echt heel gek, maar op de een of andere manier geeft het me rust dat ik nu weet hoe lang ik nog te gaan heb...
Mijn man en ik zijn het samen heel erg eens en we hebben gewoon gezegd dit doen we nog en dan is het klaar. Dan houdt het op.
Ik vind dat wel super moeilijk, en moet er ook echt wel een traan om laten, maar ik wil weer mezelf worden.
Door de clomid staat mijn leven al anderhalf jaar op zijn kop.
Tel daar de miskraam, de cyste met operatie als gevolg en alle andere ellende nog eens bij op en dan kan het gewoon niet meer.
Ik ben niet meer Peet die ik 2 jaar geleden was toen onze kinderwens voor nr 2 vorm kreeg.
De laatste weken heb ik thuis, maar ook op mijn werk heel veel moeite met dingen ondernemen. Ik kom tot niks en doe alleen wat perse moet. En dat kan gewoon niet langer zo!!!

Vandaag voel ik me best wel lekker en ben mijn hele huis eens goed onder handen aan het nemen.
Heb net eerst alle papieren uitgezocht en weer neergelegd waar ze horen te liggen.
De wc heeft al een grote beurt gehad, de ramen zijn gewassen, er hangen 3 machines was aan de lijn buiten enz. enz. enz...
Ik heb  opeens een  berg energie op de een of andere manier en daar maak ik vandaag toch maar eens gebruik van.
Want door al mijn verdrietjes van de afgelopen weken is er veel blijven liggen.

Tot snel maar weer....

Pff... wat een verhaal trouwens.

Liefs voor iedereen
Peet

Hoi peet,

Alles wat er gebeurt is gaat je ook niet in de koude kleren zitten en het is logisch dat je bent veranderd.

Veel succes met deze behandeling en ik hoop voor je dat het eindelijk het gewenste resultaat mag geven!!

Liefs Sylvia

He Peet,

Ik weet niet of je mijn naam wel eens voorbij ziet komen. Ik ben een actief lezer en wat minder actief schrijfster. Ik wil je even heel veel sterkte wensen met "het nieuwe avontuur" en je zeggen dat ik altijd erg geroerd ben door je lieve woorden en aandacht voor iedereen. Ik hoop zo ontzettend dat jullie grote wens eens in vervulling mag gaan.
Ik duim mijn duimen blauw en TOITOITOI!! Ik blijf lezen hoor!

Heel veel liefs

Jeannet    

Terug
Bovenaan