Op naar ronde 13; op naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
Hoewel mijn NOD pas morgen zou zijn, kreeg ik gisteravond last van bruinig slijm. Ik had al het gevoel dat het niet goed zou gaan. En ja hoor, vanochtend bleek ik weer ongesteld te zijn. Balen en ik zat er even goed doorheen. Ben vanochtend behoorlijk van streek in de auto gestapt (gelukkig moet ik een dik half uur rijden om op mijn werk te komen, dus kon daar zonder iets te laten merken binnenstappen).Maar goed, mijn man heeft vanochtend de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt voor aankomende dinsdag. Dan gaan we samen heen. Mijn huisarts is van mening dat we pas bij anderhalf jaar door moeten naar de gyn. Maar we gaan nu toch min of meer eisen dat we verder mogen. Ook gezien mijn verdere medische dossier. Een spannende week dus. Voor iedereen die dit weekend ook de NOD heeft; succes en hopen dat het jullie wel lukt deze ronde...

hoi louise,
Wat een rot nieuws. Ik weet een beetje hoe het is als het ietsjes langer duurt. wij zijn ook al aan ronde 10 bezig.
Ik hoop dat ze in het ziekenhuis je meer kunnen vertellen.
Heel veel succes dinsdag.
liefs dolfijntje

Hoi Louise,

Wat balen dat het weer niet gelukt is. Ik hoop dat je meer duidelijk krijgt in het ziekenhuis en dat alles goed komt. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Silli

Hey Louise, wat rottig,zeg. Wat moeilijk ook om dan gewoon te gaan werken. Het is ook afleiding, maar het verdriet zit er nog.
Ik zou ook zeker eisen dat je doorgestuurd wordt. Laat maar zien dat je het psychisch niet meer trekt dat is ook een goede reden nl.
Ik mocht na 9 maanden al door omdat ik elke maand kapot was, ik had daarvoor een miskraam gehad. Ik was toen zo gerustgesteld, dat we meteen daarna zwanger waren, eigelijk zonder dat de gyn echt iets gedaan had..
Ik hoop dat je snel door mag, succes dinsdag en de komende dagen om over je teleurstelling heen te komen!

Weet je wat ik zo stom vind; ik ben heel regelmatig ongesteld, mijn cyclus duurt 28 dagen. Volgens het boekje dus zeg maar. Na twee weken heb ik netjes mijn eisprong, althans dat gaven de ovulatietesten aan en ook mijn lichaam geeft die tekenen af (slijm, temperatuur, etc) En we vrijen netjes volgens het boekje. Wat doen we dan toch verdorie fout????????????????? Dan moet het na 12x toch een keer raak zijn?
Vorige maand hadden we het gevoel dat het eindelijk raak was. Dat heb ik hier toen ook wel geschreven. Mijn lichaam voelde anders, ik was ineens twee dagen over tijd en toen...pats. Alsof er iets in mijn knapte en toen kwam er een verschrikkelijke menstruatie. Die eerste dag, pffffffft, wat een hel of a job. Nog nooit zoveel kramp gehad tijdens een menstruatie. Alle testen gaven negatief, maar toch zegt mijn gevoel dat het raak was en dat het niet doorgezet heeft. En nu....nu weer niets dus. Bah bah bah bah.

Sorry hoor, maar heb dus de hele dag vrolijk lopen doen en ben nu alleen thuis. Ik zal gauw de computer uitzetten, want voor mijn gevoel kan ik deze hele site wel voltypen nu.

Doei

Hoi Louise,
Ik snap je gevoel helemaal. Ik ben nu net ongesteld geworden nou heb weer een vreselijk kut humeur ga nu ronde 15 in. Vreselijk klote zeg maar.. ik zit dan wel bij de gyn vanaf april al ivm een onregelmatige cyclus maar heb er clomid voor dus heb gewoon een nette eisprong volgens de echo mijn vriend mankeerd niks kunnen op een normale manier zwanger worden zegt mijn gyn, Nou fijn allemaal maar waarom gebeurd dat verdorie dan niet. klussen ook altijd op de juiste momenten. Dat is zo vreselijk frustrerend. Wel raar dat je langer moet wachten totdat je bij de gyn mag komen. Geeft je zelf misschien ook wat rust dat er iemand er naar wil gaan kijken. Succes...
groetjes

Hoi Louise,

Ik begrijp je helemaal. Ik zit nu ook in mijn 13e ronde en ga half augustus naar de gynaeceloog. Gisteren ben ik ongi geworden en ik baal super! Nu gaan ze kijken waar het evt. aan zou kunnen liggen en hopelijk valt het een beetje mee.
Raar dat de huisarts gezegd heeft dat je pas na 1,5 jaar een doorverwijzing krijgt. Normaal is dit bij iedereen gewoon 1 jaar! (tenzij je ouder bent dan 35 jaar dan geloof ik eerder)
Hopelijk zijn we allebei snel zwanger (wellicht met een beetje hulp) en kunnen we eindelijk genieten!
Het is gewoon moeilijk om te zien dat het bij stellen in je omgeving wel allemaal erg voorspoedig gaat. Ik weet dat het pas rust geeft al weet je dat je eigen lichaam goed werkt of weet je wat er mis is, die onzekerheid is echt klote!

Sterkte en succes!

Liefs Vic

sterkte ermee!!!
ook jij Vic!!
hoop dat jullie snel zwanger kunnen worden.

liefs, Kaatje

Terug
Bovenaan