op naar ronde 3

A

Anoniem

Guest
Helaas....
Deze maand niet gelukt, vandaag ongi geworden. Mijn vriend en ik hadden goede hoop deze maand, maar helaas, helaas, helaas. Was vanavond in een dip, maar ging shoppen, bij de prenatal hahaha. Zo schattig! Heb alvast voor de aankomende opa's en oma's een klein vertelcadeautje gekocht.. Nu maar
hopen dat het aankomende maand wel raak is!
We gaan ervoor!!!

Liefs Chantal

shit meis!!balen hoor blijft toch elke keer een teleurstelling vind ik zelf!Lekker ff geshopt dus...lekker toch!!! Ik heb al een shirt voor me dochter waar op staat; ik ben straks niet meer in mijn EENDJE en staat er een plaatje van een eend bij!Had ik gekocht toen ik zwanger testte maar toch waarschijnlijk een vmk is geworden!
nu op naar de volgende ronde voor jou!!!ik zit midden in de klusserij;-) 4e keer in 1 week pffff me man geniet er wel van hoor zo vaak sex!haha
rustig aan meis!
liefs

he wat balen! Maar vol goede moed naar de volgende ronde!

Vervelend zeg!! Hier van hetzelfde. Wat voor cadeautjes heb je gekocht? x

Op naar de volgende ronde! Neem een lekker toastje filet met een heerlijk wjintje, meid! Nu kan het nog ;-)

Liefs Daisy

Balen hoor! Hopelijk heb je volgende maand wel een positieve test in handen en kun je de kadotjes geven.

Wat balen nu!! Ik hoop voor je dat het de volgende raak is en dat je je cadeutjes gauw mag gaan uitdelen! Ook wij zitten vol in de klusserij haha. Ik kan vanaf de 16e testen, heb de 15e mn nod, dus moeten nog even geduld hebben.

Veel succes!!
Liefs ciomama

toch nog de ongi.
tja shoppen is altijd leuk alleen jammer dat je nu nog even moet wachten met geven hopelijk is dat toch snel
ben wel benieuwd wat je gehaald hebt

Terug
Bovenaan