op naar ronde 3

Hey Chantal. Jammer dat het niet raak is. Je hebt wel een leuke manier gevonden om je zinnen te verzetten :) Succes in de volgende ronde!

Liefs,
Melian

Helaas, altijd balen! Shoppen is een goede tip!Hoop dat je de kado's snel aan de opa's en oma's kunt geven.. heb je wat leuks uitgezocht?

Ik had destijds na een positieve test een EHBO pakketje gemaakt (eerste hulp bij oppassen ;-) maar de spulletjes toch weer terucht gebracht naar de winkel aangezien het voor mijn gevoel voor het eerste wondertje was.
Voor mijn broer heb ik een grote knuffel staan die ik hopelijk snel mag geven met de vraag of hij hier even zo lang op wil passen tot z'n neefje of nichtje komt ;-)

Succes in de volgende ronde! Liefs Lisette

Balen, hoop dat hè volgende keer meer geluk hebt.

Groetjes

Hey meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties!!!! Ik heb speentjes gekocht I (hart) opa/oma
en slabbetjes:
mijn opa/oma is toevallig de allerliefste
Echt heel erg leuk.
@ Neomi, wat een leuk idee met dat eendje!
@ Lisette, je idee voor je broer vind ik erg leuk! Ik heb een broer die nog thuis woont, dus wilde hem sowieso iets geven, en jouw idee vind ik leuk!
@ Daisy, gisteren in de stad direct een wijntje gedronken, en dit weekend is carnaval, dus komt helemaal goed!
@ de anderen, heel veel klus- en wachtplezier. Ik duim voor jullie.

Liefs Chantal

Verdorie ook al niet!! Nou meid! We moeten maar heeeeeeeeeeel vaak onze mannen verkrachten de komende weken!! hahaha

xxxxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan