Op onderlip zuigen... herkent iemand dit?

Hoi allemaal,

Isis doet sinds een paar dagen iets heel grappigs; ze trekt haar onderlipje naar binnen en begint erop te zuigen. Het ziet er echt heel koddig uit (heb helaas nog geen foto kunnen maken, hihi...).

Ik vraag me af of dit iets met aankomende tandjes te maken kan hebben...??
Ze heeft al een tijdje veel tekenen van tandjes krijgen (veel kwijlen, alles in haar mond stoppen, rode billen, enz.) maar ik zag tot nu toe niks in haar mondje. Nu had ik vanochtend het idee dat ik heel vaag iets wits zag, maar ik twijfel of ik het goed gezien heb! Het is ook zo moeilijk te zien, met dat tongetje   dat steeds in de weg zit, haha.

Herkent iemand dit? Ben gewoon nieuwsgierig...

Groetjes,
Myrna, mama van Isis (05-09-2006, dus bijna een half jaar!)

Nou, da's toevallig, Isa doet sinds gister precies hetzelfde! En bij haar zijn er net 2 tandjes (tegelijk) door! Het is idd een erg koddig gezicht. Ik heb er wel een foto van maar die zit nog op mijn camera. Zet ik morgen wel effe op het forum!

Grtz. Poppetje71

Mijn dochter doet dat al maanden en heeft sinds twee weken tandjes! Ik vermoed dat het niet iets te maken heeft met doorkomende tandjes. Ze sabbelde al eerder op haar onderlip dan op haar duim zelfs.
Het is inderdaad een erg grappig gezicht. Ik deed het vroeger ook altijd....

hey
arnotje doet dat ook en heeft ook rode billetjes en spuitluiers en duwt alles in zn mondje ben van de week toevallig bij cb geweest en hun zeiden dat zn tandjes veel aan het werk waren om na buiten te komen en dat het daar allemaal mee te maken kan hebben dus het kan wel.....maar ookal bloijft hij dat doen vind het er wel leuk uit zien hahaha

Hoi,

Ja Tiara doet dit ook al een tijdje. Ze heeft wel last van tandjes (zijn er nog niet door) maar of het er iets mee temaken heeft geeen idee. Het is in ieder geval een super lief gezicht.

Nancy

Hoi Myrna,

wat grappig zeg, onze kleintjes doen wel veel hetzelfde!!! Tessa sabbelt ook lekker op haar onderlip sinds een aantal dagen! Papa vroeg vanochtend nog of dit wel normaal is (hij vindt het maar een vreemd gezicht). Nu zag ik je topic en moest ff lachen dat meer hummeltjes dit doen!

groet,
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hallo

Tycho doet het ook !!! soms horen we ineens een gesmak dat je denkt huh wat heeft ie nu weer in zijn mondje... maar dan is het zijn lipje.... AAAHHH

xx wen

Terug
Bovenaan