Op onderlip zuigen... herkent iemand dit?

Hier ook nog eentje. Mijn Hjerre doet het ook en het liefst zuigt hij zijn hele onderlip naar binnen volgens mij. Ik vind het supervertederend om te zien met die grote ogen van hem.
En nee hier nog geen tandje te bekennen.

Groetjes Hanneke

Grappig dat zoveel mama's het herkennen! Ik heb het helaas nog steeds niet op foto vast kunnen leggen... maar het ziet er inderdaad ongeveer zo uit als op de foto van Isa, Poppetje!

Lisenka, inderdaad weer een overeenkomst! Maar Tessa en Isis schelen dan ook maar 5 daagjes...

yep, mike doet het dus ook, zo erg dat het al helemaal rood is en een beetje schraal...dus heb ik er een beetje vaseline lanette er op gedaan...hoop dat dat helpt

Hoi,

Vorige week is het me eindelijk gelukt het op foto vast te leggen, en het is een van mijn favoriete foto's aller tijden geworden. Ik wilde 'm jullie niet onthouden...

En ze doet het nog steeds hoor!

groetjes,
Myrna, mama van Isis (05-09-2006)

Hey hey,

Mijn dochtertje deed het al vanaf haar geboorte...
Speen wilde ze absoluut niet...
Dus deed ze dat...
En kwijlen enzo dat doet ze ook nog steeds...
Of het met de tandjes te maken heeft weet ik niet

Maarja aangezien het nieuw is.....Mischien ook wel...

Je zult het vast snel merken als het echt de tandjes zijn :)

Tjuus

mamavansenna 29-08-06

Hi dames,
Lynn doet het ook, maar ze duimt en fiept ook.
Ze doet het eigenlijk allemaal.

Dat op haar onderlip soebelen, zo noem ik het maar, ik schaam me bijna maar ik heb dit twintig jaar gedaan.
Dit deed ik in plaats van duimen, nu doe ik het niet meer, in ieder geval heeeeeeeeeel weinig, ooit betrap ik me er nog op, maar dan ben ik of heeeel moe of heb echt een kutdag.

Is een troost. Ach ja komt allemaal goed.
X

Terug
Bovenaan