op teentjes staan?

ha dames,

ff een vraagje, mijn dochter probeert steeds bij ons op schoot te gaan staan en dat vind ze ook geweldig, maar ze gaat altijd op haar teentjes staan....is dit normaal of niet??

verder gaat alles fantastisch! ze rolt, ze kan al los zitten ze brabbelt, ze gilt, ze kan zwaaien en zegt al heit (fries voor papa).

wat n lol heb je met zo;n kleintje he!

groetjes!

Dat is heel normaal en komt vanzelf helemaal goed!

zie ook:

http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/137396-tenen-loper-staan.html

http://www.babybytes.nl/answers/1280512506

Geniet er maar lekker van!

he juni,

lees dat jullie dochter al heit zegt. dan wonen jullie net al ons in friesland. mag ik vragen waar///

groetjes maaike

en het op de tenen staan komt idd weer goed ;-)

hai maaike!

wij wonen in een dorpje vlakbij drachten, en waar wonen jullie dan??

en thanx voor de reactie, ik zal meteen ff kijken op de site!
gelukkig is t normaal dus!

en jaaaa, ze zegt al heit!! ben zo trots!!

liefs

Volgens mij doen zelfs de meeste kinderen dat...die van ons dus net weer niet hahaha...

Lasse zegt al een tijdje papa...en vanmiddag een paar keer mama...voelt zooooooooo goed hahaha

ik ben ook druk aan t oefenen dat ze mem zegt.... maar tot nu toe lacht ze me alleen maar uit haha.

@ maaike, ik bij jou eigenlijk ook niet... wat leuk!!
ik denk dat we de enige friezen zijn.
maar ben ook n hele tijd niet zo actief geweest op t forum.
druk druk druk he!

groetjes!

kun je toch merken dat meisjes vaak wat sneller zijn, jurjen kan wel zelf zitten als ik hem zo neer zet maar verder is hij nog niet zo actief. hij begint nu te draaien en begint wel te brabbelen maar nog niet echt woorden .staan is nog helemaal niet aan de orde
maar ja alles op zijn tijd denk ik wel eens. ik heb het bedje en de box nog op hoogste stand staan, maar dit moet bijna wel veranderen want als hij het in zijn kopje heeft dan gaat het hard.

en ja het is druk, heb ook nog 2 dochters, maar goed ff op de pc is ook ontspannend

groetjes

Terug
Bovenaan