op teentjes staan?

Lasse is wel een jongentje hoor hahaha

Maar klopt zijn zus was veel sneller met dingen.
Het staan weet ik niet hoe het komt, onze beide kinderen stonden met een paar weken al heel stevig op de benen bij ons op schoot...blijkbaar sterke been-spieren...hebben ze van mama whahahahahahahahaha

bed is NOG niet naar beneden, de box wel, als hij erin zit te spelen vond ik hem er zo bovenuit steken...en STEL dat hij zich in 1x optrekt...

Meer friezen weet ik hier ook niet...ik zelf ben een indo-drent haha

jurjen staat op schoot ook al een hele tijd en als ik hem bij de tafel zet blijft ie ook staan, maar ja als je nog niet draait of kruipt dan kan je zelf nog niet gaan zitten en staan hahaha

@randy28 nou indo-drenten zijn ook gezellig merk ik wel hahahaha.

hier t bed al een paar weken naar beneden!
fenna heeft t zo druk in haar bedje!!

als we bij haar komen ligt ze meestal heel anders dan dat we haar neergelegd hebben... of op de buik of opgerold op het voeteneind over scheef...

laatst heeft ze de klamboe ( die hangt snachts achter het bedje) achter heb bed weggevist en in het ledikant gehaald... gevolg : een klein meisje helemaal verstrikt in de grote klamboe en n geschrokken mem!

ze hang al met haar arm over de rand en probeert er ook met haar hoofdje bovenuit te komen om te kijken of het uitzicht daar ook anders is haha

en t bed wordt elke avond van de kant geschoven want ze vind het behang en gordijntje ook leuk om aan te prutsen!

haha, ze is de laatste weken ineens heel veel aan t ontdekken!!

maarre fenna kan ook echt nog niet alleen staan hoor! moet haar wel beethouden!

en dat jongetjes langzamer geldt niet voor iedereen hoor... mijn vriendin heeft een zoontje en die kon met 10.5 maand lopen!!!

ach... t hoeft ook allemaal niet zo snel hoor, ze worden veel te snel groot!!

Ja juni mijn neefje liep ook al met 10 mnd en was met 1,5 jaar zindelijk en sprak als brugman ;-S hahahaha...

Wij hebben de klamboe al een tijd geleden eraf gehaald, vond Lasse ook helemaal verstikt in dat ding terug.

Het grappige met hem is dat hoe zo'n draaikont hij ook is, als ik hem een slaapzak aandoe of een dekentje overleg hij stil blijft liggen...blijkbaar nog niet ontdekt dat je dan ook draaien kan...

@mikkie: THANKS!!!

@ randy.... die slaapzak heeft ze al n hele tijd aan en de dekentjes ook over maar dat maakt bij haar nix uit!

grappig he, dat ze dan niet doorhebben dat het dan ook nog kan..

ik had voor fenna in de winter zo;n skipak,
elke x als ze dat ding aanhad bewoog ze alleen haar oogjes nog heen en weer... ze had niet in de gaten dat ze haar hoofd nog steeds wel kon draaien! zo grappig haha.

he zitten jullie ook op de hyves van de juni mamas??

hoi hoi, nou er zijn wel ramona's maar ik zie er niet 1 bij met een dochter . dit gaat goed, misschien kun je me vinden op mikkie157 dit is mijn gebruikersnaam.

heb jij er een foto bij, en al veel vrienden?? ik 114 op dit moment, maar ik ben onvindbaar

misschien als je het bij pingjum probeert dat zou nog kunnen lukken

groetjes maaike

Terug
Bovenaan