Op vakantie 35 weken zwanger

Als je je goed voelt gewoon doen! Gaat het niet ben je ook zo weer thuis!
Mijn eerste zwangerschap ging perfect, kon alles doen tot het einde.. 2e was een drama vanaf 20 weken en kon echt niks meer... Je kan denk ik zelf prima inschatten wat wel of niet gaat ☺️

Wij zijn met 36 weken een lang weekend weg geweest. Wel gewoon in Nederland en onze verloskundige wenste ons heel veel plezier. Zolang alles rustig is en je je goed voelt, vooral lekker doen. Het enige waar ik van baalde was dat we een douche ipv bad hadden. Maar dat is een luxe probleem. Tip: neem de kussens mee die je ook nu in bed gebruikt. Ik had mijn eigen hoofdkussen en voedingskussen meegenomen, dat vond ik wel erg prettig, aangezien rustig en goed slapen bij mij tijdens mijn zwangerschap niet vanzelfsprekend was helaas.

Met 37 weken weekend weg geweest met 4jarige dochter. Even nog quality time met haar voordat de 2e er was. Dus ik zeg doen!! 

Vorige zwangerschap met 35 weken zwangerschap met de auto een week naar Italië geweest in een tent. Het was een heerlijk begin van mijn verlof. Wel heel rustig aan gedaan daar, dus weinig ondernomen.
Deze zwangerschap zou ik er niet aan moeten denken.

Fijne vakantie gewenst!

Als je zo dicht bij huis zit zou ik het lekker doen! Heerlijk om nog even een break in je verlof te hebben.

Toen ik 29 weken zwanger was van mn 1e, zijn we naar Griekenland gevlogen en hebben we een week lang op een zeilboot geleefd en hopten we van eiland naar eiland. We sliepen op de boot en dat was heeeeeel krap. Ik vond het fantastisch. Iedereen verklaarde me voor gek, maar ik voelde me zo goed op die boot met m'n dikke buik! Nu ben ik ook gewoon heel nuchter en was ik vroeger best wel avontuurlijk dus voor mij was het gewoon geen big deal. Ik had het niet willen missen!

Terug
Bovenaan