Op vakantie en we nemen mee??

Over 1 1/2 week gaan we met ons zoontje van 10 maanden op vakantie naar Mallorca. Ik vraag me af wat we allemaal mee moeten nemen. Alleen de voeding of ook potjes met fruit en de warme maaltijd?? Zijn er nog andere dingen waar we aan moeten denken?? Wie van jullie heeft er tips voor me??????
 
Hoi,

Wij gaan over 1 week naar Mallorca, ik neem wel wat potjes eten mee omdat het eten daar heel anders smaakt je kunt ze zo ergens in je koffer stoppen ja.
Waar je verder aan moet denken is dat je zonnebrandcreme liefs factor 40 heb ik zelf ook meeneemt maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al wel.
Paracetamols en vooral ook O.R.S (zoutoplossingen) meenemen mocht je zoontje in de diaree raken!
Verder neem ik nog fruitreepjes mee en een klein flesje diksap neemt toch  weinig ruimte in beslag!
Nou ik hoop dat je aan mijn info wat hebt iniedergeval alvast een fijne vakantie!
Groetjes.....
 
Hoi ,

wij zijn net terug van 8 dagen Tenerife,
ik had wel wat potjes mee maar lang niet genoeg , ik had gehoord dat je daar alles kon kopen maar dat viel ff mooi tegen, op Tenerife gaan de potjes fruit en groente niet verder dan voor de 6 maanden, ik heb overal gezocht maar niet gevonden.
Het scheelde dat onze man niet van plan was om groente en fruit te eten...
eerste 3 dagen heb ik me hier erg druk om gemaakt maar hij dronk wel zijn ochtend en avond fles, als extra heb ik hem tussen de middag ook af en toe een fles gegeven, sowieso voor zijn vocht. Ik kon aan niets merken dat hij er zelf last van had dat hij zo weinig at, ik maar had er niet op gerekend...

wij hadden in het appartement een kinderbedje aan gevraagd dus die hoefden we ook niet mee en in de huurauto hadden we een kinderzitje laten plaatsen..
ik had wel de buggy en de rugdrager mee en eigen luiers...
en inderdaad factor 30 zonnebrand, en ik had zo'n opblaasbaar speelkleed mee voor bij het zwembad en op het strand, vergeet ook geen parasolletje voor aan de wagen.
tja, verder de dingen die je ook hier mee zou nemen, kinder paracetamolletjes, iets tegen kneuzingen, iets om wondjes mee schoon te maken, pleisters etc..

fijne vakantie

gr
saskia
 
Hoi Trischa en Meeuwtje,

Wat grappig, wij gaan in september naar Mallorca. Laten jullie dan even weten wat je wel en wat je niet mee hoeft te nemen. Hoe oud zijn jullie kinderen als je op vakantie gaat? Mijn zoontje is dan 10 maanden.
Groetjes
Tessa
 
quote: Moeder van Luke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2005 14:47:17'));

Hoi Trischa en Meeuwtje,

Wat grappig, wij gaan in september naar Mallorca. Laten jullie dan even weten wat je wel en wat je niet mee hoeft te nemen. Hoe oud zijn jullie kinderen als je op vakantie gaat? Mijn zoontje is dan 10 maanden.
Groetjes
Tessa



 
misschien een raare vraag
maar ik heb vernomen dat boven de factor  30 niets verschild met de factoren er boven
dat het aleen maar duurder is en dat is toch zonde
ik zou het ff na vragen voor dat je zn duure creme gaat kopen ik zou persoonlijk aftersun mee nemen en iets voor als je kindje toch verbrand
 pas ook op in de schaduw kan je ook verbranden
nou veel vakantie plezier
 
Terug
Bovenaan