Hoi ,
wij zijn net terug van 8 dagen Tenerife,
ik had wel wat potjes mee maar lang niet genoeg , ik had gehoord dat je daar alles kon kopen maar dat viel ff mooi tegen, op Tenerife gaan de potjes fruit en groente niet verder dan voor de 6 maanden, ik heb overal gezocht maar niet gevonden.
Het scheelde dat onze man niet van plan was om groente en fruit te eten...
eerste 3 dagen heb ik me hier erg druk om gemaakt maar hij dronk wel zijn ochtend en avond fles, als extra heb ik hem tussen de middag ook af en toe een fles gegeven, sowieso voor zijn vocht. Ik kon aan niets merken dat hij er zelf last van had dat hij zo weinig at, ik maar had er niet op gerekend...
wij hadden in het appartement een kinderbedje aan gevraagd dus die hoefden we ook niet mee en in de huurauto hadden we een kinderzitje laten plaatsen..
ik had wel de buggy en de rugdrager mee en eigen luiers...
en inderdaad factor 30 zonnebrand, en ik had zo'n opblaasbaar speelkleed mee voor bij het zwembad en op het strand, vergeet ook geen parasolletje voor aan de wagen.
tja, verder de dingen die je ook hier mee zou nemen, kinder paracetamolletjes, iets tegen kneuzingen, iets om wondjes mee schoon te maken, pleisters etc..
fijne vakantie
gr
saskia