Op vakantie in spanje!

hey mojay,

Ja het is inderdaad veel wat we moeten meenemen voor onze dochter.
Gelukkig mag zij ook een koffer meenemen.
Ik koop hier potjes voeding en maak zelf fruithapjes(dan weet je wel wat ze binnen krijgt).
Ik neem ook niet te veel kleding mee voor haar omdat ik ze in het hotel toch kan handwassen en het scheeld een hoop in de koffers.
Ik neem ook t-shirtjes met lange mouwen mee(niet te dik) voor in de zon.
Je kan eens kijken op www.meenemen .nl daar staat een lijst zodat je niets kan vergeten.
Wij vertrekken maandag naar spanje en de koffers staan al klaar.
Waar gaan jullie naartoe?
Wij gaan naar Malgrat de Mar.
veel plezier en vergeet vooral de fotocamara niet!!!!!

groetjes een trotse moeder
 
Toen mijn zoon 6,5 maand was ben ik ook naar Spanje geweest. Beste is om gewoon t-shirt met lange mouwen aan te houden, zonnepetje op en insmeren en alleen na 4 uur in de zon/zee... Wij hebben hem alleen in de namiddag in het zwembad gelaten zodat ie zeker niet kon verbranden maar dat het ook niet te koud zou zijn als hij eruit kwam.

Qua meenemen ed. Ik heb wel alle medicijnen meegenomen die aangeraden worden, niet dat je dat niet in Spanje kan krijgen, maar zo'n gedoe want je hebt het altijd nodig als de winkels dicht zijn. Qua eten heb ik voor 2 dagen potjes van hier meegenomen, de rest daar gekocht, want de smaken zijn prima en hij heeft alles heerlijk opgegeten. Luiers ook gewoon daar gekocht. Pap en poedermelk wel van thuis meegenomen omdat ik toen hoorde dat het nogal kan verschillen in smaak en met 6,5 maand dronk hij inverhouding natuurlijk nog heel veel melk. Bij 8 maanden of meer wordt het al minder dus kan je het natuurlijk overwegen om niet te doen.

Als je niet te veel wilt sjouwen zal ik zeker niet te veel meenemen want in Spanje is alles heel goed aanwezig.

Groetjes Anna V.
 
Terug
Bovenaan