Hoi! Eind vorig jaar toen mijn zoontje 5 mnd was zijn wij naar Spanje gevlogen. En je mag zowiezo tot aan het vliegtuig je kind in de maxicosy vervoeren (deze wordt daarna in het ruim gezet) en als je mazzel hebt en het vliegtuig zit niet vol, krijg je een extra stoel, waar je de maxicosy in kunt zetten. Vraag dit alvast bij het inchecken. Verder hebben wij gewoon de Easywalker (kinderwagen) bij de koffers op de band gedaan. (Je mg 10 kilo extra meenemen) Het is wel makkelijk om de gewone kinderwagen mee te nemen, ivm eventueel slapen van je kindje. Daarnaast hebben ze in Spanje ook wel de bekendere merken van luiers, zoals Huggies, luierdoekjes ook van Huggies en natuurlijk ook potjes groenten en fruit (Hero), mijn kindje heeft hier heerlijk van gesmuld. Het enige wat ik wel heb meegenomen is Nutrilon (melk), maar daar is ook melk en pap te krijgen alleen van andere merken. Nog een tip, tijdens en opstijgen en het dalen van het vliegtuig, geef je kind de fles of borst, dan gaan de oortjes door het slikken niet dicht zitten en hoeven ze ook niet de huilen.
Het is eigenlijk heel simpel, je komt niet in het oerwoud terecht en ook op Gran Cranaria worden babies geboren en grootgebacht. (eten, medicijnen, zonnebrand, luiers, doekjes, shampoo, douchegel, kleding, alles is er).
Ik wens je een onbezorgde vlucht en vakantie toe!