op vakantie met de kleine

Gewoon boeken nu,babyticket blanco houden en na de geboorte de naam doorgeven.Maxicosi mee vliegtuig in en kinderwagen bij  het inchecken in een speciaal rek zetten en gaat bij de koffers onderin het vliegtuig.
Als je pech hebt moet je bij de vliegtuigingang de maxicosi afgeven, deze bergen zij dan op, in het vliegtuig. Maar soms kun je  deze ook meenemen  en dan stop je hem gewoon bij de handbagage in het vak.
Dit zijn eigen ervaringen van een vliegreis afgelopen zomer naar Griekenland met Transavia met een baby van 4.5 maand.
Sandra
 
Hoi Anna,

Afgelopen november 2007 is ons zoontje geboren. December 2007 zijn wij ook met een chartervlucht gevlogen dan wel naar Italie , maar evengoed ook van TRANSAVIA !!
Wat ik weet is dat je kindje in een maxi-cosi een eigen stoel krijgt in het vliegtuig!
Het wagentje mag je meenemen totdat je instapt lever je af bij de stewardess en gaat dan vervolgens het ruim in. Zodra je geland bent krijg je dan ook direct je wagentje terug en wat betreft die reiswieg die telt dan als bagage en krijg je achteraf met je koffes terug op de band. Als je adapters hebt op je kinderwagen is het een heel simpel klusje, op het vliegveld gebruik je wagen met maxi-cosi en later op de bestemming het hele pakket.
Hoop dat jullie er wat aan hebben en een fijne kraamtijd en vakantie !!

Groetjes van Lana
 
quote: Lola02 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 13:51:45'));

Hoi Anna,

Afgelopen november 2007 is ons zoontje geboren. December 2007 zijn wij ook met een chartervlucht gevlogen dan wel naar Italie , maar evengoed ook van TRANSAVIA !!
Wat ik weet is dat je kindje in een maxi-cosi een eigen stoel krijgt in het vliegtuig!
Het wagentje mag je meenemen totdat je instapt lever je af bij de stewardess en gaat dan vervolgens het ruim in. Zodra je geland bent krijg je dan ook direct je wagentje terug en wat betreft die reiswieg die telt dan als bagage en krijg je achteraf met je koffes terug op de band. Als je adapters hebt op je kinderwagen is het een heel simpel klusje, op het vliegveld gebruik je wagen met maxi-cosi en later op de bestemming het hele pakket.
Hoop dat jullie er wat aan hebben en een fijne kraamtijd en vakantie !!

Groetjes van Lola



 
quote: Lola02 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 13:52:51'));


quote: Lola02 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 13:51:45'));

Hoi Anna,

Afgelopen november 2007 is ons zoontje geboren. December 2007 zijn wij ook met een chartervlucht gevlogen dan wel naar Italie , maar evengoed ook van TRANSAVIA !!
Wat ik weet is dat je kindje in een maxi-cosi een eigen stoel krijgt in het vliegtuig!
Het wagentje mag je meenemen totdat je instapt lever je af bij de stewardess en gaat dan vervolgens het ruim in. Zodra je geland bent krijg je dan ook direct je wagentje terug en wat betreft die reiswieg die telt dan als bagage en krijg je achteraf met je koffes terug op de band. Als je adapters hebt op je kinderwagen is het een heel simpel klusje, op het vliegveld gebruik je wagen met maxi-cosi en later op de bestemming het hele pakket.
Hoop dat jullie er wat aan hebben en een fijne kraamtijd en vakantie !!

Groetjes van Lola





 
Sorry sorry mensen.....wou wat toevoegen en wat blijkt reageer ik twee maal op mijn eigen reactie.....echt stom!!!!

Dus lees er lekker overheen zou ik zeggen en nogmaals sorry !!!!

Groet, Lola
 
Terug
Bovenaan