Op vakantie van de zomer?

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag wat brochures wezen halen op het reisbureau. Wij willen van de zomer eigenlijk wel op vakantie met onze kleine meid, maar ja, wat gaan we doen en waar gaan we heen? Ergens een huisje, appartementje of stacaravan lijkt me wel het handigst met zo'n ukkie. Maar blijven we in eigen land of gaan we naar de zon? Gaan we met de auto of een korte vliegreis? Enzovoorts... Tegen de tijd dat we gaan is Esther 7 maanden en kunnen we lekker gaan zwemmen enzo, dat lijkt me zó leuk.
Hebben jullie al plannen of ideeën?

Hoi!
Ik denk dat het voor ons ook een huisje oid wordt. dat is toch wel fijn, kan je je eigen gang gaan en je hebt toch comfort. ik zit eraan te denken om ook in nederland te blijven of anders belgië of duitsland. niet te ver met de auto. En vliegen wil ik niet want ik wil de honden ook meenemen.
Lijkt me trouwens zo leuk om voor het eerst als echt gezinnetje op vakantie te gaan!

Groetjes,
Daphne

Wij hebben in september vakantie, maar geen idee of we gaan. Lijkt me zo'n gesjouw met al die spullen die je mee moet nemen. Maar goed, misschien doen we het toch wel. We blijven dan in elk geval wel in de buurt.
Als je naar het buitenland gaat dan moet je die kleine op je paspoort laten bijschrijven toch? Of moet die tegenwoordig zelf een paspoort of ID-kaart? Wie weet dit?
Groetjes Veerle
Mama van  Quinn 22-01 (vandaag precies 1 maand oud).

Hoi. Wij gaan in de bouwvak waarschijnlijk naar de ardennen. Toch even weg en niet te ver. Als je buiten nederland gaat moet je iid je kindje kunnen legitimeren. Je kunt ze bij laten schrijven op je paspoort (of op het paspoort van jullie beide) wij hebben gekozen voor een id kaartje (is volgens mij het goedkoopst),hij moet dat alleen wel 'even' een pasfoto laten maken.
Heb ik vorige week gedaan  wat een ellende zeg!! Janken janken en nog eens janken tja dan fotografeer hem maar eens met open ogen en zijn mondje gesloten grrrrr,wie heeft dat toch ooit kunnen verzinnen!!!
Groetjes Mikkie.

wij zouden deze zomer niet gaan,maar jullie maken me lekker!!
ik heb al zitten neuzen op internet.wij gaan t liefst naar een bungalowpark.ik hou erg van texel.dat zal het dus ook dit jaar wel weer worden.hoewel naar zee in zeeland of noordholland me ook wel een keer leuk lijkt.honden mee.
bij deze heeft mijn spaargeld en vakantiegeld een bestemming gekregen.
belachelijk trouwens dat je van de baby een pasfoto moet maken!alsof hij daar over een half jaar nog op lijkt.of over 5 jaar.
groetjes kari

Een pasfoto met open ogen?! Nou, dat wordt nog lachen met dat slaapkoppie van mij! Als we op pad zijn is ze al in slaap voordat we bij de auto zijn en ze wordt pas weer wakker als we thuis zijn... Echt belachelijk inderdaad! En ze moet ook haar haar naar achteren zeker? tsssss, wat een onzin. Om de kans op een terroristische aanslag door baby's te verkleinen of zo? Revenge of the babes...

Wij weten nog niet of we dit jaar op vakantie gaan. Mijn schoonouders wonen in het buitenland en willen heel graag Sem zien. Dus als we gaan dan is het meteen een familiebezoek. In ons geval komt hij dus in beide paspoorten.

Een foto maken volgens de nieuwe richtlijnen natuurlijk. Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. Dat wordt toch echt een ramp!

Waar ik meer tegenop zie zijn dan de extra inentingen wat we dan nodig zijn. De hep. B krijgt  hij zo wie zo al, maar dan moeten de sessies hep A en zo ook nog.
Mijn partner komt oorspronkelijk uit het Balkangebied en is dan wel erg belangrijk om dit goed voor te bereiden met een baby.

Daarnaast ben ik niet zo'n voorstander om met een kleintje naar de zon te gaan. De overgang is toch wel heel groot dan en kans op uitdroging is dan toch wel aanwezig.

Kortom we zien het wel en helaas hebben we de "pech" dat we gebonden zijn aan de schoolvakanties.

Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan