Op vakantie van de zomer?

Ja, hier nog een juffie wat alleen in de vakanties weg kan...zonde van de centjes maar het is helaas niet anders!
Wel lastig zeg, die inentingen. Maar wel belangrijk idd.

Maar ik weet nog steeds niet waar ik heen wil. Ik moet zeggen dat de zon wel trekt. 2 weken scrabbelen in een center parks-huisje omdat we toevallig nét de natste zomer sinds 1883 hebben of zo lijkt me ook niet ideaal...

wij hebben min of meer al beloofd op bezoek te gaan bij vrienden in Griekenland, maar ik zie het nu eigenlijk niet meer zo zitten om met wandelwagen, maxicosi, bedje koffers etc in het vliegtuig te stappen en daar met de kleine in de smoorhitte te zitten...
En dan moet die pasfoto er inderdaad ook nog bij komen.... Wat een gedoe allemaal!

Ik heb veel meer zin in een weekje in de bossen, of aan zee, lekker rustig.

groetjes,
Janneke

Hallo!

Wij gaan naar de Adriatische kust in Italie. Wel zullen we langer over de heenweg moeten doen als vorig jaar. Toen hebben we een overnachting gedaan. Maar toen gingen we naar de Toscane en dat is iets verder. We zitten net als vorig jaar in een volledig ingerichte sta-caravan op een camping met alles erop en eraan. Lekker makkelijk. Toen we de eerste kregen (maart 2005) zijn we niet weg geweest. Vonden we geen fijn idee maar nu kijken we daar toch anders tegen aan. Als het goed is krijgt de kleine dan nog borstvoeding dus met gedoe over vreemd eten, water etc. krijgen we  niet te maken. (Alles zelf meenemen kan natuurlijk ook!)  Heb er al zin in! De oudste kan heerlijk zwemmen en met de kleinste doen we het lekker rustig aan. Wij hebben ervoor gekozen om de kinderen in allebei onze paspoorten te laten zetten.  

Groetjes,

Monique  

hi

wij gaan over 2 weken een weekje naar denemarken, lekker in een huisje even bijkomen en voorbereiden om weer aan het werk te gaan. ben benieuwd hoe dat gaat.

maar ja dan moet ze dus een paspoort. van de week had ze haar ogen open dus meteen langs de fotograaf, ik moest haar vasthouden en zo werd de foto gemaakt. ging meteen goed!

let er wel op dat als je een paspoort aanvraagt beide ouders toestemming moeten geven. mijn man moet dus een formulier ondertekenen voordat ik het paspoort aan kan vragen. overigens heb je voor bijschrijven ook een pasfoto nodig.

van de zomer gaan we naar spanje, 3 weken in een huis met eigen zwembad en alles erop en eraan. als de kleine ligt te slapen zit mama in de zon met een boekje.

we gaan met de auto en we zien wel. overigens ga ik op babyrent.nl een reiswieg huren die in de auto mag als we rijden. dan kan ze lekker slapen en wij rijden. is voor haar prettiger dan de maxi cosi.

ik zou zelf niet zo snel gaan vliegen, niet voor het kind, maar meer voor ons, al die troep die mee moet.... eerst maar eens kijken hoe het met de auto gaat.

succes!!!!
annemarie
succes!!!!1

Terug
Bovenaan