Op vakantie!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

In het kader der vrolijke berichten, we gaan op vakantie!
Ik had een tijdje geleden al om tips voor bestemmingen gevraagd en ben sindsdien druk op zoek gegaan, maar alles was zoooo duur... Nu had ik opeens zoiets van als ik nu niet boek ga ik nooit meer weg, dus voila! Sol en ik gaan lekker met z'n tweeen twee weken naar Griekenland. Ik heb er echt heel erg veel zin in, heerlijk idee dat het toch nog een beetje zomer voor ons gaat worden, want ik ken mezelf, met deze zomer achter de rug ligt er voor mij de komende paar maanden een enorme herft/winter dip op de loer.
Nu kunnen we lekker een goede dosis vitamine D krijgen voordat hier echt de herst begint. Ik heb zo'n zin! Ik ben bijvoorbeeld nog nooit met Sol gaan zwemmen en nu kunnen we lekker in het zwembad en in de zee... Daar verheug ik me echt op.
Wie heeft er nog goede leestips voor me? Ik ben een enorme leesfanaat en ik ben optimistisch ingesteld... Alleen op vakantie met baby geeft natuurlijk meer dan genoeg tijd om een paar boeken te lezen hahaha! En verder nog tips? Dingen waar ik misschien niet uit mezelf aan gedacht heb om in te pakken/mee te nemen/ te regelen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal makkelijk ben met dit soort dingen hoor, naar mijn idee is alles ook wel in Griekenland te koop en ik geef nog borstvoeding dus dat scheelt ook weer. Echt iets dramatisch vergeten kan bijna niet. Maar toch, wie weet! Het is mijn eerste vakantie alleen met Sol dus alle tips zijn welkom.
Oja, nog tips voor leuke boekjes voor Sol voor in het vliegtuig bijvoorbeeld? Of ander makkelijk lichtgewicht speelgoed om een baby van 6 maanden mee te vermaken?
Heel erg bedankt weer! Ik ga weer even verder met voorpret hebben... hihi.
Liefs, Sarah

heee, sarah

heel veel plezier!!! Geniet van elkaar en Griekenland!

Groetjes
Rosanne

Wauw, wat leuk. Geniet er lekker van. En stuur dan ook even wat mooi weer deze kant op.
Vergeet vooral geen hoedje, zonnebrilletje en zonnebrand voor die kleine. En iets om naast jou in de zon in te liggen. Op het strand kan ze op een badlaken, maar op de tegels aan het zwembad lijkt me dat niet zo fijn. Anders moet je Eveline eens vragen. Die is net terug van vakantie in een zonnig land.
En hier op dit forum bij de bibliotheek staat ook een lijst met benodigdheden.
Groetjes Veerle

En je fotocamera natuurlijk!

Heel veel plezier, wat een superleuk vooruitzicht

groetjes,
Karin

He, Sarah, heel veel plezier!
Geniet maar lekker van zon, zee en strand (en boek, blijkbaar!)...

Groetjes, Karin

geniet ervan, goede reis en gezond weer terug

groetjes irene

Hele fijne vakantie saampies! En wat goed dat je zo relaxed bent.

En boekentips, tja, ik weet niet waar je van houdt? Als je 'lekker weglees' wil zou ik kiezen voor de  boeken van Saskia Noort en  Simone van der Vlugt. En ken je de vliegeraar van Khaled Hosseini? Heel mooi! Hij heeft een 2e boek (ben even de titel kwijt) dat net zo mooi schijnt te zijn. Kan nu even verder nergens opkomen, maar als me meer te binnen schiet  dan laat ik je t weten.

veel plezier!

tip:   de nieuwste Harry Potter. Heb het met ingehouden adme in een ruk uitgelezen.

Terug
Bovenaan