Op vakantie!

Ohhhh, hou op, ik ben nu nr 6 nog een keer aan het lezen omdat ik er graag weer helemaal in wil zitten voor nr 7. Maar ik kom er maar niet echt aan toe. Probeer elke avond een hoofdstuk maar val na 2 blz al in slaap. En nou ben ik zo bang dat iemand het plot gaat verraden (expres of per ongeluk) voordat ik nr 7 uit heb!

wat heerlijk voor je! ik hoop dat je heel veel plezier gaat hebben.

groetjes,
daphne

Wat goed dat jullie lekker samen weggaan!!! Heerlijk......
boekentip: ik ben nu Nachtschade aan het lezen van Karin Slaugther, erg spannend moet ik zeggen!!!
Heel veel voorpret gewenst!!

Groetjes Monique

Ik heb net 'De Engelenmaker' van Stefan Brijs uit. Ook een heel mooi boek!

groetjes,
Karin

Hoi,

Ik reageer niet zo vaak op dit forum, maar lees wel regelmatig mee.

Wij zijn in juni naar Griekenland geweest (precies tijdens de hittegolf van 47 graden).  Ons zoontje was toen 3 maanden. Ik heb nog wel een aantal tips van dingen waar wij tijdens onze vakantie veel plezier van hebben gehad.

Hydrofielluiers (kan je over haar heen leggen als ze in slaap valt op het strand of bij het zwembad en eventeel over de kap van kinderwagen leggen.)
Wij hadden een Nijntje opblaasbedje (zie bijgaande foto) erg handig om het strand te leggen, door de verhoogde zijkanten komt niet al het zand er op.

Heel veel rompertjes, dit is het enige wat ze overdag aan hebben.
Parapluutje van de buggy/kinderwagen. Dit maakte wij vast aan het strandbedje. Wij hadden wel parasols bij het zwembad, maar daar kwam indirect toch zon doorheen.
Wij hadden de beestjes van het speelkleed  meegenomen en een zacht  boekje van de hema waarin van alles in en aan zit.

Ik weet niet of je kinderwagen of buggy meeneemt? Wij hadden de kinderwagen meegenomen, dit is uiteindelijk geen succes geweest, want onze kinderwagen kwam uit het vliegtuig in Griekenland met een gebroken wiel! Deze mochten wij namelijk niet mee nemen tot de gate op schiphol en is zo tussen alle bagage gegooid. Een buggy met een verstelbare rugleuning kan je niet missen, maar waarschijnlijk heb je deze al.

Ik weet niet van wat voor boeken je houdt, maar de boeken van Nikki French lezen ook heerlijk weg.

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn tips en dan wens ik alvast een hele fijne vakantie!

Groetjes,

Jessica

Hoi,hoi,

Oooow wat lekker zeg!!
Nou geniet er maar lekker van!

groetjes Sonja

Bedankt voor de tips!
Meer tips zijn trouwens welkom, vooral als het om boeken gaat (voor mij, hihi).
Ben gisteren gaan shoppen, heb echt leuk nieuw speelgoed voor Sol gekocht voor in het vliegtuig maar jeetje wat is mooi speelgoed duur! Maar goed, leuk om te kopen en in het kader van de ontwikkeling...
Nu nog leuke boeken voor mezelf.
De vliegeraar heb ik ook gelezen, super mooi boek. Ik heb zijn tweede roman aan mijn moeder gegeven voor haar verjaardag, maar die heeft het boek laten liggen zodat ze het zelf op vakantie kan gaan lezen. En drie keer raden wanneer mijn ouders op vakantie gaan! Helaas...
HP heb ik nooit gelezen, is dat leuk dan, om opeens met deel 7 te beginnen? Beetje zonde he? Maar ja, om nou 7 HP mee te nemen op vakantie...
Het mag van mij ook wel wat zwaardere literatuur zijn. Ik heb per slot van rekening tijd zat. Lees op het strand maar vooral ook 's avonds als mijn zonnetje ligt te slapen (vanaf uur of 20.00 in nl iig) en geen tv en internet to entertain me haha. Boeken dus!
Dat wordt een zware koffer.
Hoop trouwens dat ik haar binnen een paar dagen op een mediterraans ritme kan krijgen... Lekker lang slapen overdag op het strand... Dan 's avonds wat langer wakker. Kan ik misschien nog eens met een drankje naar mooie Griekse mannen kijken hahaha!
Liefs, Sarah

Terug
Bovenaan