Hoi,
Ik reageer niet zo vaak op dit forum, maar lees wel regelmatig mee.
Wij zijn in juni naar Griekenland geweest (precies tijdens de hittegolf van 47 graden). Ons zoontje was toen 3 maanden. Ik heb nog wel een aantal tips van dingen waar wij tijdens onze vakantie veel plezier van hebben gehad.
Hydrofielluiers (kan je over haar heen leggen als ze in slaap valt op het strand of bij het zwembad en eventeel over de kap van kinderwagen leggen.)
Wij hadden een Nijntje opblaasbedje (zie bijgaande foto) erg handig om het strand te leggen, door de verhoogde zijkanten komt niet al het zand er op.
Heel veel rompertjes, dit is het enige wat ze overdag aan hebben.
Parapluutje van de buggy/kinderwagen. Dit maakte wij vast aan het strandbedje. Wij hadden wel parasols bij het zwembad, maar daar kwam indirect toch zon doorheen.
Wij hadden de beestjes van het speelkleed meegenomen en een zacht boekje van de hema waarin van alles in en aan zit.
Ik weet niet of je kinderwagen of buggy meeneemt? Wij hadden de kinderwagen meegenomen, dit is uiteindelijk geen succes geweest, want onze kinderwagen kwam uit het vliegtuig in Griekenland met een gebroken wiel! Deze mochten wij namelijk niet mee nemen tot de gate op schiphol en is zo tussen alle bagage gegooid. Een buggy met een verstelbare rugleuning kan je niet missen, maar waarschijnlijk heb je deze al.
Ik weet niet van wat voor boeken je houdt, maar de boeken van Nikki French lezen ook heerlijk weg.
Ik hoop dat je iets hebt aan mijn tips en dan wens ik alvast een hele fijne vakantie!
Groetjes,
Jessica