Op vakantie

@hannah, nee nog niks uit gezocht, we gaan ook een beetje op de bonnefooi (hoe schrijf je dat?) dit jaar , als het weer goed is wil ik maar tot midden frankrijk anders evt iets verder.
Ben wel al verlekkerd naar campings aan het zoeken wil een aantal campings bij elkaar zoeken die me leuk lijken en dan de dag voor vertrek pas bellen voor te reserveren!
Jullie ook veel plezier allemaal!

Groetjes MJ

Hee hoi,

Toen meneertje een half jaar is zijn we naar Zuid-Frankrijk geweest, was 12 uur rijden en dat ging goed. Toen hij anderhalf was zijn we naar Belgie geweest, ivm mijn zwangerschap (werd helaas mk) en de onrust van meneer.
Dit jaar gaan we weer naar Zuid-Frankrijk, tenzij ik zwanger zou zijn dan wordt het NL aan de kust.

Je moet goed kijken naar je kind, hoe is hij/zij. Zorg dat je voldoende afleiding bij je hebt een boekje, nieuw speelgoed doen wonderen. Als wij naar viva la france gaan kopen we wel een dvd voor achterin.

Suc6 met je keuze! Laat je het nog even weten?

Liefs Lientje

hoihoi,
wij gaan van het jaar naar belgie.
we gaan naar de vossemeren (centerparcs).
we gaan begin september heen en blijven 2 weekjes.
ook lekker in het naseizoen.

allemaal veel plezier

heyhey

wij gaan 30april voor een weekje op vakantie.
mn ouders nemen ons mee, aangezien ze 25 jaar getrouwd zijn.
volgens mij gaan we naar venkel ofzoiets??? ( sorry ben nooit goed geweest in topo hahaha)
vlak bij de beekse bergen inieder geval, op een camping in een huisje.
zag er erg leuk uit. buitenland zie ik niet zitten met een klein kind, zeker niet een land waar ik de taal niet van ken. mocht je een dokter ect nodig hebben, is het toch wel handig als je de taal ken hahaha)
en we gaan dit jaar verder niet op vakantie omdat onze 2e meid op komst is en ik het absoluut niet zie zitten om op vakantie te gaan met een pasgeborne (ook al is het in nederland)

ben 35/36 weken zwanger als we op vakantie gaan. ppffffff gaat zwaar worden denk ik hahaha.
tis geen luier vakantie. we gaan elke dag weg. allemaal leuke uitjes staan er op de planning.
maar we hebben al besloten, mocht ik het niet trekken gaan hun allemaal weg, en blijf ik lekker in het huisje met een goed boek ofzow hahahaha.
wordt het toch nog een beetje een luier vakantie voor mij :p

liefs, do

wij gaan in juni 2 weekjes naar katsberg ( oostenrijk ) met onze 2 meiden
karlijn is dan 2 jaar en 4 mnd en floor is dan 9 mnd
we gaan met de auto is zo'n 1200 km rijden
ben benieuwd hoe het gaat
we zorgen iig voor lekkere dingen makkelijk speelgoed en evt een tv voor in de auto

verder merken we t wel hihihi

hoop volgend jaar lekker naar spanje oid te kunnen met ze

liefs maurilla

Van de zomer hopen wij weer gewoon lekker 3 weken met onze caravan weg te gaan.
Waarheen weten we nog niet precies, maar we bellen altijd 2 weken voor de vakantie voor een plekje en reserveren nooit zo ver van te voren.
We zien dus wel,

liefs Marina

hoi,
toen kelwin 4 maand was zijn wij naar kroatie geweest dat was een reis van 24 uur in de auto... heenreis en terug duurde het 36 uur.. zonder overnachting.. kelwin heeft het heel goed gedaan en sliep de meeste tijd in het stoeltje.. ik had een flessenwarmer voor in de auto en dat ging ook goed.. we zaten gewoon 2 weken in een stacaravan aan zee en hebben een aantal uitstapjes gemaakt.. maar niet veel gewoon lekker luieren... maar ik vond het heerlijk!!!! mischien ook wel omdat ik nog zo jong was en niet echt gevaren zag.... klinkt raar misschien... maarja.. dit jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en gaan we in de zomer naar oostenrijk in de 36e week dat ik zwanger ben hihi.. tuurlijk ik moest natuurlijk er weer voor zorgen dat ik zwanger raakte:p haha.. maar kga gewoon mee.. als ik de verloskundige zo hoor dan mag ik blij zijn als het kindje met 40 weken komt.. aangezien kelwin met 42.2 op de wereld kwam.. ;);)
hihi.. maar goed.. we zien wel hoe de zwangerschap loopt en luieren kun je overal..
veel plezier met het uitzoeken
Groetjes, Christien

Terug
Bovenaan