op vakantie

Vlinder1812

New member
We hebben eind augustus 3 weken vakantie. Maar we weten nog niet goed waar we naar toe gaan op vakantie. Mijn man wil hier in Nederland blijven en ik zou graag een warm lang opzoeken. Nu vraag ik me af of jullie van de zomer vakantie hebben en waar jullie naar toe gaan. Sterre is dan net 1 jaar geworden als wij op vakantie gaan.
Mijn man is bang dat er wat gebeurd met onze dochter of dat ze ziek word als we bijvoorbeeld naar Spanje gaan en dat we dan een dokter nodig hebben ofzo en die we dan niet kunnen verstaan.

Nou ik ben benieuwd waar jullie op vakantie gaan.







 
Mijn zoontje is van september maar wij zijn gisteren teruggekomen van een weekje Turkije all in. Erg goed gegaan!! In het vliegtuig was hij het op een gegeven moment wel beu, maar daar was het super! Hij sliep veel door de zeelucht en de warmte en daardoor hadden wij ook lekker vakantie!

Op de laatste dag daar heeft hij koorts gekregen en was hangerig, maar dat kan ook hier gebeuren! Tuurlijk vervelend als je naar de dokter moet in het buitenland, maar als je daar vanuit gaat kun je nergens meer naar toe...
 
Ik zou ook zeggen kies een vakantie uit die je leuk vindt en geniet ervan! Als je uitgaat van zulke dingen kom je nergens. Hoe veel groter is de kans dat je kind ziek wordt in Spanje nou echt? Voor de zekerheid een woordenboekje meenemen.

Wij zijn met de oudste 2x in Spanje geweest en afgelopen februari met beide kindjes naar Curacao. Liam was toen bijna 6maanden en alles ging prima. Aankomende winter gaan we naar Sri Lanka en we hebben er nu al zin in. We zijn dan wel voorzichtig met eten, ijs! en drinken hoor. Maar verder gewoon lekker genieten.

Succes met het uitzoeken van een vakantie!
 
Wij zijn al 2 keer op vakantie geweest en gaan over een paar weekjes weer naar Italie. Het ging altijd super goed dus verwacht nu ook geen gekke dingen ;) Heb er zin in!!
 
Hoi een stomme vraag aan diegene die al zijn wezen vliegen.
Wij gaan 9 juni naar spanje en zitten nu in twijfel of we een buggy moeten kopen om mee te nemen ben bang dat de kinderwagen kapot gaat.
Hoe is jullie ervaring????
 
Mijn wandelwagen is al zes jaar oud en is in die zes jaar al heel vaak het vliegtuig in gegooid (ja sorry, maar zo zal het wel gaan) Maar goed, na zes jaar zit er nog geen krasje (dat is misschien overdreven) maar je ziet er weinig aan!

Mijn ervaring, zijn vorige week terug gekomen uit Turkije, dat een goede wandelwagen voor zo'n kleintje toch wel fijn is!
 
Terug
Bovenaan